Brusautomat Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kanye West er en idiot.Funny pic's !!!!!<------ faen så genialt Haha, agree! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen lever veldig trygt og beskyttet under foreldrenes vinger. Jeg tror man må oppleve sin "dose" for å virkelig ha innsikt og forståelse for andres problemer. Men det er nå bare meg. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Yess da lærte jeg meg noe nytt idag. Men jeg må si at jeg syntes ikke selvskading er greit på noen måte selv om det hjelper folk gjennom livet å gjøre det bedre. Nå kan jeg kanskje høres veldig smart ass ut, men vil helst ikke fremstå slik. Jeg mener man skal ta godt vare på kroppen mann har fått, og det finnes sikkert andre løsninger å løse problemer på enn å kutte seg selv. Kanskje er det vanskligere løsninger, men de er der. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Går det ikke bare an å fjerne det ved å knaske piller?Jeg prøvde faktisk pilleknasking. I flere år. Jeg ble dårligere av det. Det verste var en periode da jeg byttet antidepressiva, og de jeg nettopp hadde begynt på førte til "prikking" i huden, og nedsatt følelse i nevnte hud. Jeg sydde 86 sting i løpet av de tre månedene jeg gikk på dem. Fyren på såravdelingen på legevakten var på fornavn med meg og vurderte å bare sende med meg nål og tråd hjem, så ofte som jeg var der. Så nei, man kan ikke bare fjerne det ved å knaske piller. I mange tilfeller blir man verre av nevnte piller. Hmm... hva med å lese Tommy & Tigern da? Tommy & Tigern er alltid oppmuntrende:3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Yess da lærte jeg meg noe nytt idag.Men jeg må si at jeg syntes ikke selvskading er greit på noen måte selv om det hjelper folk gjennom livet å gjøre det bedre. Nå kan jeg kanskje høres veldig smart ass ut, men vil helst ikke fremstå slik. Jeg mener man skal ta godt vare på kroppen mann har fått, og det finnes sikkert andre løsninger å løse problemer på enn å kutte seg selv. Kanskje er det vanskligere løsninger, men de er der. Si meg, du har aldri hatt problemer med psyken? Isåfall, pris deg lykkelig. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Går det ikke bare an å fjerne det ved å knaske piller?Jeg prøvde faktisk pilleknasking. I flere år. Jeg ble dårligere av det. Det verste var en periode da jeg byttet antidepressiva, og de jeg nettopp hadde begynt på førte til "prikking" i huden, og nedsatt følelse i nevnte hud. Jeg sydde 86 sting i løpet av de tre månedene jeg gikk på dem. Fyren på såravdelingen på legevakten var på fornavn med meg og vurderte å bare sende med meg nål og tråd hjem, så ofte som jeg var der. Så nei, man kan ikke bare fjerne det ved å knaske piller. I mange tilfeller blir man verre av nevnte piller. Hmm... hva med å lese Tommy & Tigern da? Tommy & Tigern er alltid oppmuntrende:3 Sant det. Hvis ikke Tommy og Tigern hjelper mister jeg alt håp i menneskeheten.. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vet dere hva? Jeg vil heller ha psykiske problemer enn å være sånn som det der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Tommy & Tigern frister liksom ikke når man er et angstvrak av dimensjoner. bortsett fra det er jeg fryktelig glad i Calvin&Hobbes. Vel, jeg har jo funnet nye måter å takle det på, selvskadingen har minket betraktelig de siste tre årene, og jeg har funnet andre ting som hjelper. Selvskadingen hjelper jo ikke, det er jo bare å skape et nytt problem for å takle et annet, og det sier seg selv at den taktikken ikke fungerer i lengden. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vet dere hva? Jeg vil heller ha psykiske problemer enn å være sånn som det der. Jaja keep telling yourself. God natt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vet dere hva? Jeg vil heller ha psykiske problemer enn å være sånn som det der. Må si meg enig der. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Need t-shirt http://shirt.woot.com/Friends.aspx?k=9649 Endret 15. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Safir Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Haha, feigt svar. (Jeg elsker sånne ignorante mennesker <3) Endret 15. september 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er det noen andre her som sliter med å lære manuell gir på personbil? Jeg takler det ikke. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 noen som også syntes just cause 2 ser fett ut? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg liker emnehoppingen her i tråden. Det er som en sitcom; èn ting skjer en uke men ingen bryr seg eller husker det neste uke. I wuv u guys. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er det mulig å ha to forskjellige bakgrunner på de to pcskjermene jeg har som er koblet til min ene pc? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er det noen andre her som sliter med å lære manuell gir på personbil? Jeg takler det ikke. Vanskelig i starten ja, men blirbedre ^^ Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Er det noen andre her som sliter med å lære manuell gir på personbil? Jeg takler det ikke. Vanskelig i starten ja, men blirbedre ^^ Jeg klarte å drepe motoren rett før rundkjøringen, så ble jeg sinnsyk stressa og fikk ikke kjørt avgårde etter femte forsøk - lol!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Da sier jeg god natt fra min skinnende MacBook. Å hvor deilig den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå