Lakus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Bare synd vi ikke får sett mer enn de fem nyeste kommentarene. Kunne blitt et fantastisk screenshot det der ja. Men regner med at han vil huske det lenge nok uansett ^^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Å joda. Om meg - Emner - Innlegg - Kommentarer - Venner. Tar Screenshots, jeg Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Da har han Klamydia også Hvis ikke det er gonore :o Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ah. Happy days. Hva skjedde med Laland? Oppdaget moren hans at han var våken? Men nå køyer jeg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ah. Happy days. Hva skjedde med Laland? Oppdaget moren hans at han var våken? Har vel mer med bevaring av moderatorstillingen å gjøre ville jeg tro, selv om det bare er uskyldig moro ^_^ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Mhm. Fare for forumferie etter dette. God natt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Well duh. Dette må gjentas. Absolutt. Vi får finne oss et egnet offer en annen gang. Er det noen kommmentarfunksjon på diskusjon.no? Multi-board raid Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Mhm. Fare for forumferie etter dette. God natt. Jeg vil ikke på ferie <_< Pytt pytt, vil våge å si at det var verdt det i så fall. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tar Screenshots når styret har lagt seg. Mulighet for å få alt på én stor side, eller må jeg ta fem stk? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Gleder meg til han våkner og får se alle kommentarene ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Well duh. Dette må gjentas. Absolutt. Vi får finne oss et egnet offer en annen gang. Er det noen kommmentarfunksjon på diskusjon.no? Multi-board raid Dette må så absolutt gjentas. Men kanskje med en liten stund mellom hver gang? ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) FAEN! Jeg ville være med! Men 5 på 1 måtte så fikk jeg intense mage smerter og jeg gikk på do og ble der til nå. FUCK. Edit: FUUUUUUUUUUUUCK! damnit. Endret 9. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kjipere blir det ikke. Men god natt da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tar Screenshots når styret har lagt seg. Mulighet for å få alt på én stor side, eller må jeg ta fem stk? Du må ta flere bilder. Litt kjipt merker jeg ja, men med FireShot (Addon til Firefox) går det glatt Well duh. Dette må gjentas. Absolutt. Vi får finne oss et egnet offer en annen gang. Er det noen kommmentarfunksjon på diskusjon.no? Multi-board raid Dette må så absolutt gjentas. Men kanskje med en liten stund mellom hver gang? ^_^ Litt teit å gjøre det med en gang kanskje, ja. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) "FireShot is not available for MacOSX." Oh, that one hurts. Tar bare vanlige screenshots. EDIT: Ok, den har vel dødd ut nå. Tar bilder! Endret 9. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå