Snorre Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Ser da kul ut den frisyren der. @ Mokko: Håper da det blir noe av forumtreffet i Bergen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Har ikke fulgt med i det hele tatt på de greiene der, så jeg ante ikke om det faktisk var planlagt eller om det bare var en tanke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Likte håret, rødt passet veldig godt. Har lyst på ettellerannet som ikke alle andre har og, men vet liksom ikke hva.. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Likte håret, rødt passet veldig godt. Har lyst på ettellerannet som ikke alle andre har og, men vet liksom ikke hva.. Hvis du bor i en litt liten by, så sier jeg bare emo/scene-stil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Emo skal jeg nok holde meg unna, bor i Oslo. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Emo skal jeg nok holde meg unna, bor i Oslo. Da var det nok litt verre ja. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Flytt til meg Atsjonas, så kan du være så emo du bare vil! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Kan ikke være emo i nærheten av deg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Smileyface emo i såfall Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 god i wish my lawn was emo so it could cut itself.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Kan ikke være emo i nærheten av deg. Naw Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Trodde det skulle komme en ny MW2 Multiplayer snutt i dag Lenke til kommentar
Exia Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 god i wish my lawn was emo so it could cut itself.. Å gå utifra at alle emoer kutter seg selv, blir vel det samme som å gå utifra at alle gamere sitter med horn-briller, skjorter med lommebeskytter, adhd anfall når de taper og aldri dusjer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 god i wish my lawn was emo so it could cut itself.. Å gå utifra at alle emoer kutter seg selv, blir vel det samme som å gå utifra at alle gamere sitter med horn-briller, skjorter med lommebeskytter, adhd anfall når de taper og aldri dusjer. Det du beskriver der er ikke gamere men nerder. Og det stemmer forsåvidt Nå kommer det til å utløses et skikkelig nerdrage mot meg.. ^_^ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Det å seie at det finnes folk som er emo er tåpeleg nok. Emo er ein musikksjanger. Det å seie at nerdar er som Exia seier er også tåpeleg, sidan det å vere nerd berre er å ha ufattelege kunnskapar om eit tema. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Nerdrage: Det er meg nå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Emo er "emotional hardcore" og har blitt generalissert til sutremennesker som sier de skal kutte seg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Det å seie at det finnes folk som er emo er tåpeleg nok. Emo er ein musikksjanger. Vi har jo hørt det argumentet fra før tusenvis av ganger, men i de siste årene har ordet "emo "i det norske språket blitt omdefinert. Kanskje det ikke er korrekt "norsk" (er jo ikke norsk i utgangspunktet) men den betydningen de aller fleste bruker emo er om en som synes veldig synd på seg og går i merkelige, mørke klær og har en spesiell musikksmak. (Kanskje de i tillegg kutter seg.) Lenke til kommentar
Exia Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Det jeg sa var jo bare ett eksempel satt på spissen Uansett, Emo er og forblir en stil. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 15. september 2009 Rapporter Del Skrevet 15. september 2009 Emo er "emotional hardcore" og har blitt generalissert til sutremennesker som sier de skal kutte seg. Noko som er heilt feilt, og fullstendig idiotisk. Det er litt som å seie at alle homsar er feminine. Det å seie at det finnes folk som er emo er tåpeleg nok. Emo er ein musikksjanger. Vi har jo hørt det argumentet fra før tusenvis av ganger, men i de siste årene har ordet "emo "i det norske språket blitt omdefinert. Kanskje det ikke er korrekt "norsk" (er jo ikke norsk i utgangspunktet) men den betydningen de aller fleste bruker emo er om en som synes veldig synd på seg og går i merkelige, mørke klær og har en spesiell musikksmak. (Kanskje de i tillegg kutter seg.) Ja, det har utvikla seg sånn, men det ER ikkje sånn. Emo ER ein musikksjangar, uansett kva folk seier, kva folk meiner, og korleis språket vårt har utvikla seg. Heilt fram til du åpner ordboka og ser at under emo står det: "Triste folk som kuttar seg", så vil emo vere ein musikksjangar og ikkje triste folk som kuttar seg. Og måtte dagen noko sånt står i våre ordbøker aldri komme! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå