Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha en borgerlig regjering. :(

Well, jeg vil ikke ha det, da FRP er for stort.

Jeg får bare håpe at KRF stiller samme ultimatium som Venstre neste valg, men gjør det smarte som Sponheim ikke gjorde, nettopp å åpne for samarbeid litt til venstre for seg også.

Av alle landets partier er kun Høyre det eneste som har åpnet for et samarbeid med FRP, mens de to andre "borgelige" partiene har sagt at dette var høyst uaktuelt.

Satser på at sentrum får gjennoppreist seg litt, så vi får inn noen fornuftige kapitalistiske tanker (joda, det finnes noen få ;p), ved at AP og SP fortsetter samarbeidet, men kanskje strekker seg litt mer mot midten ved å ta med f.eks. V eller KRF.

SV er som FRP for ekstremt og har selv med sine egne medlemmer klar å skape mer problemer for regjeringen de siste 4 år enn de borgelige partiene.

Ytterpunkter i politikk fungerer dersom de får være ytterpunkter, for mange kompromiss, og de faller bort fra sine egne velgere, som nettopp SV har gjort.

Edit: La til quote.

Endret av Shicca
Lenke til kommentar
Høres ikke godt ut nei :p

Du har ikke noe å sammenligne med da?

Jo, jeg kan sammenligne det med nål gjennom brystvorte, ørebrusk, nesebrusk, øyebryn, tatovering, knekt arm og diverse sår. Bortsett fra sårene er det fryktelig lite vondt. Det gjør vondt i et par sekunder, så blir du rimelig nummen. Er verdt det. ^_^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...