- FuzioN Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Yay, jeg har fått min første sticky. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Jeg vil ha en borgerlig regjering. Well, jeg vil ikke ha det, da FRP er for stort. Jeg får bare håpe at KRF stiller samme ultimatium som Venstre neste valg, men gjør det smarte som Sponheim ikke gjorde, nettopp å åpne for samarbeid litt til venstre for seg også. Av alle landets partier er kun Høyre det eneste som har åpnet for et samarbeid med FRP, mens de to andre "borgelige" partiene har sagt at dette var høyst uaktuelt. Satser på at sentrum får gjennoppreist seg litt, så vi får inn noen fornuftige kapitalistiske tanker (joda, det finnes noen få ;p), ved at AP og SP fortsetter samarbeidet, men kanskje strekker seg litt mer mot midten ved å ta med f.eks. V eller KRF. SV er som FRP for ekstremt og har selv med sine egne medlemmer klar å skape mer problemer for regjeringen de siste 4 år enn de borgelige partiene. Ytterpunkter i politikk fungerer dersom de får være ytterpunkter, for mange kompromiss, og de faller bort fra sine egne velgere, som nettopp SV har gjort. Edit: La til quote. Endret 15. september 2009 av Shicca Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Og jeg er slaske-minister ^_^ Jeg skal innføre obligatoriske slaskedager.. =D Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Yay, jeg har fått min første sticky. Hvor? I can't find it. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 *Glede seg til Crackdown 2* Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Yay, jeg har fått min første sticky. Hvor? I can't find it. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=472 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Er ikke det det mot reglemanget for SO1? E: Så ikke hva du linket til... Endret 15. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Diskusjon.no ja. Who cares Nå venter mat. Hamburgerbrød med smeltet ost, salami og oregano. benny: jeg spurte, han svarte. ikke noe mer enn det. Endret 15. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Okay, greit. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vi må ha en landbruksminister. Det blir meg. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Siden jeg begynner med ukelønn, her er ny kjøpeliste. 1. COD4. 2. COD5 og MW2. (3. PS3 /Hvis broren min skal flytte.) 4. Xbox 360. 5. Bærbar PC. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg ville tatt bort Cod5 vis det var min liste, men det er det jo ikke så Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 CoD5 er jo ikke akkurat det beste spillet i CoD-serien, har jeg hørt, men jeg har også hørt at iallefall ikke er dårlig. True? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 5. Bærbar PC.'litt ambisiøst med 400kr i måneden da må du tross alt spare ALT i 2 år for og få råd til en bra bærbar Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Skjønner ikke helt poenget med å ha Cod 4, Cod 5 OG MW2, men det er vel ditt valg. FPS er vel ganske så populært kan jeg tenke meg, selv om jeg aldri har fått sansen for alle "new school" skytespill der du dør av å bli skutt noen gangen i armen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Okey, okey. Jeg kutter ut CoD: WaW. 5. Bærbar PC.'litt ambisiøst med 400kr i måneden da må du tross alt spare ALT i 2 år for og få råd til en bra bærbar Jeg sparer, jeg sparer. Det er tross alt nederst på listen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg merker jeg er glad jeg får rehabiliteringspenger. 11000 i måneden. Heck yeah! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Høres ikke godt ut nei Du har ikke noe å sammenligne med da? Jo, jeg kan sammenligne det med nål gjennom brystvorte, ørebrusk, nesebrusk, øyebryn, tatovering, knekt arm og diverse sår. Bortsett fra sårene er det fryktelig lite vondt. Det gjør vondt i et par sekunder, så blir du rimelig nummen. Er verdt det. ^_^ Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Utrolig bra førsteintrykk av mini ninjas! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 ¤#&%#¤ -.- Har gått å gledet meg til å få stipendet idag, og så viser det seg at jeg har glemt å sende inn det forbanna brevet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå