Essem Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kokkeleringsminister Nøtte hadde kanskje ikke vært så dumt. Din første jobb ville vært å innføre Grandiosa-valg hvert andre år. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jepp har vært hjemme hos mor og far i dag og feiret bursdag og det var bare en snill person her på forumet som husket det. Tusen takk wildheart Bedre seint enn aldri. Gratulerer med overstått, Nøtteliten! (wink wink nudge nudge) Det meldes at dette er den dårligste valgdeltakelsen siden 1927.Da er vel bare spørsmålet om hva som kan gjøres for å sikre at noe slikt ikke skjer igjen? Tja, media kunne jo for eksempel ha fokusert på politikk i staden for desse idiotiske "valdebattane" som stort sett består av "kven er minst irriterande av Stoltenberg og Jensen?". Stort sett berre drittslenging, og trur mange var veldig lei alt maset til slutt. Synest dere 100 kr i uken er mye? Jobber ikke så fælt heller, for å si det sånn. Men jeg må jo kjøpe alt selv nå. Godteri, Donald Duck & Co og så kanskje spare resten. Jeg får 100 kr på fredag. + 130. = 230. Da har jeg 40 kroner til godteri og akkurat nok til CoD4. I'm happeh. Kutt ut snopet også, så har du enda litt meir du kan bruke på andre ting, eventuelt spare Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kokkeleringsminister Nøtte hadde kanskje ikke vært så dumt. Din første jobb ville vært å innføre Grandiosa-valg hvert andre år. Grandis blir ikke en av mine hjertesaker... Jeg hadde heller gitt alle en halvTime ekstra fri for å lage skikkelig pizza... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kokkeleringsminister Nøtte hadde kanskje ikke vært så dumt. Din første jobb ville vært å innføre Grandiosa-valg hvert andre år. Grandis blir ikke en av mine hjertesaker... Jeg hadde heller gitt alle en halvTime ekstra fri for å lage skikkelig pizza... Stiller du neste valg? Isåfall har du min stemme ^_^ Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vi har uttrykket: xy - 2x Sett inn x = 4 og y = 3 og regn ut. Velg riktig svar. 4 6 19 40 hjelp. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Huffur puffur Det er gammalnorsk det. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 4*3-2*4=12-8=4 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 De sloss i en evig kamp om kakesmuler. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Vi har uttrykket: xy - 2x Sett inn x = 4 og y = 3 og regn ut. Velg riktig svar. 4 6 19 40 hjelp. Hvorfor skal alle jukse nå om dagen? Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fordi det er tøft! Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 du bytter ut x og y med tallene som står, så regner du normalt Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Algebra er da forholdsvis enkelt om man forholder seg til de reglene og rettningslinjene som er gitt. Dere må ikke la bokstaver i regnestykke skremme dere. Det er jo nesten det samme som å regne med epler Og appelsiner jo... Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 eller 1 og 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hodepine til tusen, og en liter ut av nesa. Da er det bare å dra hjem. Traff forresten på Ateuz nå nettop. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Kokkeleringsminister Nøtte hadde kanskje ikke vært så dumt. Din første jobb ville vært å innføre Grandiosa-valg hvert andre år. Grandis blir ikke en av mine hjertesaker... Jeg hadde heller gitt alle en halvTime ekstra fri for å lage skikkelig pizza... Stiller du neste valg? Isåfall har du min stemme ^_^ Da har vi sannelig en ny ministerpost! Mat og Ernærings-Minister Nøtte! Jeg kan godt være en slags Grima Ormstunge som forpester hjernen til statsministeren for å få gjennom mine saker. Har du gode saker trenger du ikke å forpeste meg en gang. Jeg kan helt klart ta jobben som latskapsminister.. Posten som Slaske-minister er herved tildels Tøse-guri. Jeg kan være utenriksminister 8D Laland har den desverre! Jeg kan være "forsvars"minister. Aksepterer du en Lancer som et arbeidsverktøy er jobben din! Men jeg har også lyst på rollen som justisminister, dersom det er greit for Snurreleif (og Eplefe). For meg går det helt greit, men vi får høre med Eplefè først, aner ikke om hun vil være med i det store nye norske partiet enda uansett :| Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Fire nye år med sosialistisk styre. Det er sørgelig og trist. Rødgrønt i fire nye år betyr i praksis fire nye år med en ikke-eksisterende satsing og strategi på høyere utdanning. For Arbeierpartiet, SV og SP er utdannings-systemet = barnehager og grunnskoler. Mange studenter må jobbe flere kvelder i uka for å få råd til å studere, ha et sted og bo og andre livsnødvendige ting. Dette skyldes Rødgrønt styre som ikke forstår at også studenter må få ta del i den økonomiske inflasjonen. Arbeiderpartiet kommer med sannsynlig til å presse gjennom oljeboring i LoVe. Og et Arbeiderparti i flertallsregjering vil ikke nøle med å innføre datalagringsdirektivet i Norge, en sak Arbeiderpartiet galant har unnviket å snakke om under valgkampen. Lyntog kan vi se langt etter med rødgrønt i regjering som helt tydelig har fobi mot å investere statens midler i reelle prosjekter. Mye bedre å sløse vekk hele oljeformuen på den internasjonale børsen. Men når alt kommer til stykket så kan det jo umulig være så ille at Norge vil oppleve fire nye år med total stillegang. Helsekøene vil forbli fordi de rødgrønne partiene nekter å la private slippe til og ta unna en del av køen. Reduksjonen av, og til slut fjerningen av kontantstøtten vil en institusjonalisering av alle barn i barnehagealder. Foreldre skal ikke lenger få muligheten til å bestemme om de vil la ungene gå i barnehagen eller være hjemme med foreldrene. Man må jo skjønne at valgfrihet ikke er prioritert blant sosialistene og arbeiderbevegelsen. Jeg håper bare folket tar til fornuften ved neste stortingsvalg og stemmer Høyre eller Venstre. Kanskje det kan bli skikk på landet. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Når du poster slike walls of text så ender det ofte opp med at ingen vil poste i frykt for at deres innlegg skal blekne i forhold:3 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg vil ha en borgerlig regjering. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Eg ser eg er anbefalt som kunnskapsminister... Det hadde vore artig, ingen fleire privatskular i Noreg da, nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå