Rider of Reason Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Det er gode poenger du har der Flosshatt. Edit: Ja er skuffende at over 1/4 av Norges befolkning ikke deltok i valget. Endret 15. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Flosshatt er med oss som "the public relations guy" og Snorre er den som skal samarbeide med datatilsynet. Terje eller TST er stortingspresident. Jeg føler på meg at vi kommer til å utrette store ting. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Snorre er "Data-teknologisk Minister". Så får Terje og TST utføre en kamp til døden om hvem som får den gjeve tittelen som stortings-representant. KHAAAAAAN! Edit: Og Eplefè får "Ikke ta den tonen til meg din frekke fant" posten. Endret 15. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Men vi mangler fremdeles mange ministerposter. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Nei. Ingen av dem må dø. De er begge to for flinke til at vi har råd til å miste en av dem. De finner det ut seg imellom. Forøvrig skal det bli en lov å være registret på Innlegg.no, serverne skal flyttes til übermaskinene på universitetet i Bergen og alle som er med i regjering skal få grønn status. Utenriksminister, statsminister og stortingspresident skal alle få rød status. Nasjonalsangen vår endres fra Ja Vi Elsker til Wing's tolkning av Highway to Hell. Endret 15. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Jau, ganske så mange egentlig. Så langt: Statsminister - Snurreleif Utenriksminister - Laland Kultur og Kirkeminister - Rider of Reason Stortingspresident - Fremmet forslag om enten TST eller Terje Justisminister - Statsministeren fremmer forslag om Eplefè Samferdselsminister - Åpent for forslag Olje og Energiminister - Åpent for forslag Kunnskapsminister - Statsministeren fremmer forslag om Flosshatt Øvrige poster - Åpent for forslag Endret 15. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jau, ganske så mange egentlig.Så langt: Statsminister - Snurreleif Utenriksminister - Laland Kultur og Kirkeminister - Rider of Reason Stortingspresident - Fremmet forslag om enten TST eller Terje Justisminister - Statsministeren fremmer forslag om Eplefè Samferdselsminister - Åpent for forslag Olje og Energiminister - Åpent for forslag Kunnskapsminister - Statsministeren fremmer forslag om Flosshatt Øvrige poster - Åpent for forslag Jeg kan helt klart ta jobben som latskapsminister.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jau, ganske så mange egentlig.Så langt: Skjul Statsminister - Snurreleif Utenriksminister - Laland Kultur og Kirkeminister - Rider of Reason Stortingspresident - Fremmet forslag om enten TST eller Terje Justisminister - Statsministeren fremmer forslag om Eplefè Samferdselsminister - Åpent for forslag Olje og Energiminister - Åpent for forslag Kunnskapsminister - Statsministeren fremmer forslag om Flosshatt Øvrige poster - Åpent for forslag Jeg kan være utenriksminister 8D Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg kan være "forsvars"minister. Pengene er på konto Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hvorfor har HCG hjærnen til en 15 åring og ikke jeg? Fordi jeg er awsum. Btw, før jeg legger meg, vil jeg takke Eplefe. Jeg spurte moren min om arbeid for penger og hun tilbydde meg 100 kr i ukelønn. Gratulerer! Bare ~20 uker ihjen nå så har du råd til Xbox! Takk, takk. ^_^ Synest dere 100 kr i uken er mye? Jobber ikke så fælt heller, for å si det sånn. Men jeg må jo kjøpe alt selv nå. Godteri, Donald Duck & Co og så kanskje spare resten. Jeg får 100 kr på fredag. + 130. = 230. Da har jeg 40 kroner til godteri og akkurat nok til CoD4. I'm happeh. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Dere kan da ikke lage et parti uten å ha med meg (jeg hadde tross alt tenkt til å gjør det samme). Jeg ville foretrukket en rolle som kultur- eller utenriksminister. Men jeg har også lyst på rollen som justisminister, dersom det er greit for Snurreleif (og Eplefe). Endret 15. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Jeg lager mitt eget parti! Bakskrittspartiet! Jau, ganske så mange egentlig.Så langt: Statsminister - Snurreleif Utenriksminister - Laland Kultur og Kirkeminister - Rider of Reason Stortingspresident - Fremmet forslag om enten TST eller Terje Justisminister - Statsministeren fremmer forslag om Eplefè Samferdselsminister - Åpent for forslag Olje og Energiminister - Åpent for forslag Kunnskapsminister - Statsministeren fremmer forslag om Flosshatt Øvrige poster - Åpent for forslag Jeg kan ta på meg rollen som statsansatt hemmelig assassin Endret 15. september 2009 av Drizzt Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Det eneste jeg er fornøyd med i valget er en bekjent av meg kom inn på stortinget. Han er god venn av min bror..^_^ Men jaaauuu. Nå er det ikke lenge til bursdag for meg , det eneste negative med den dagen i år er at på dagen min, så skal mamma og pappa i bryllup i Oslo, så jeg skal bo hos broren min i Oslo, og skal feire der, i den lille hybelen hans Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vil bytte fallout 3 til xbox mot champions online? :rolleyes: Lenke til kommentar
Safir Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vil bytte fallout 3 til xbox mot champions online? :rolleyes: Falt ikke i smak, nei. xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Dette ser ut til å bli en kjedelig dag på jobb, sjefen er syk og andre lærlingen er ikke helt i form.. Og jeg har hodepine. Glad jeg har spotify og nett.. Jeg ikke har en dritt å gjøre i dag, så denne dagen skal dedikeres til å halvsove. ^_^ Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Høres ut som en grei jobb... Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen som vil bytte fallout 3 til xbox mot champions online? :rolleyes: Falt ikke i smak, nei. xD Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Jeg kan godt være en slags Grima Ormstunge som forpester hjernen til statsministeren for å få gjennom mine saker. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Bare mat får en annerkjent profil i kulturverden så skal jeg stemme på partiet deres... Eller kanskje det finnes en posisjon jeg også kan inneha? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå