Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Wow laland fem linjer i signaturen?

Que? Sikter du til meg? Jeg teller fire.

Mitt drømme-parti hadde vel hatt de karismatiske og respektable politikerne fra AP (Støre og Stoltenberg) pluss litt fra den generelle politikken deres, liberalismen og mennesketroen til Venstre, og litt av "bondefokuset" til SP.

Bytt ut litt med mye og leberalisme med sosialliberalisme så er vi veldig enige.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snurreleif? Jeg tror vi to hadde styrt dette landet i riktig retning.

Edit: maler et bilde her:

Men jeg sier dette står vi på en klippe med solnedgangen bak oss og en by med lys som skrus på foran oss. Idet fjerne kommer det stadig opp flere og flere lyspunkter i en eller mørk og trist verden. Jeg legger høyrearmen min rundt skulderen din og bruker venstrearmen til å illustrere en regnbue mens jeg sier det i øverste linje.

Awesome.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Edit: maler et bilde her:

Men jeg sier dette står vi på en klippe med solnedgangen bak oss og en by med lys som skrus på foran oss. Idet fjerne kommer det stadig opp flere og flere lyspunkter i en eller mørk og trist verden. Jeg legger høyrearmen min rundt skulderen din og bruker venstrearmen til å illustrere en regnbue mens jeg sier det i øverste linje.

Awesome.

Siterer det for å få det lenger ned.

Vi får danne et parti, noe allà "Snurreland".

Snurland? "Snurland - for deg med vett i hodet!"

Hovedsakene er høyere importgrense og lovlig tvangsekteskap.

Lenke til kommentar

Legalisering i form av Kafèer that is, med en prøveperiode på 2-3 år! (riktig statistikk krever tid).

Spill skal offisielt få større anerkjennelse som kultur, kulturstøtten skal IKKE avskaffes, Norge skal gå inn aktivt for å lage en spill-messe slik at folk flest får opp øynene og aksepterer at spill er et kultur begrep (burde egentlig være nok med The Gathering, but oh well).

Kjører man i beruset tilstand skal førerkortet inndras umiddelbart, og være utilgjengelig i flere år fremover.

Voldtekts-strafferammen skal opp.

Rans-strafferammen skal opp.

Den maksimale strafferammen generelt skal opp, men fortsatt ha samme "periodesystem" og fokus på at fangene skal tilbake til samfunnet som medmennesker.

Bedre arbeidsvillkår for deltids-ansatte, bedre kollektiv på bygdene (1-2 flere avganger dagen gjør enorm forskjell), bedre veier generelt, studere behovet av lyntog, større fokus på miljøvennlighet osv osv.

MIN DEL AV PARTIET HAR LAGT FREM SINE HJERTESAKER!

La luftkake kastingen begynne!

Edit: Så lenge jeg ikke er finansminister bryr jeg meg ikke så alt for mye.

OK JEG ER STATSMINISTER KANDIDAT!11!!1

Det første jeg skal gjøre er å godsnakke med nordlendingene og høre deres sak, da jeg føler de blir diskriminert gang på gang når det kommer til politiske saker.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Flere og raskere miljøvennlige tog, større valgfrihet i både grunnskole og videregående samt meget mye høyere krav til lærere og bruk av alternative læremåter i tillegg til en høyere importgrense før MVA'en trer i kraft er det jeg står for. Mer til bøndene er en annen hjertesak.

Nei til EU og mindre godtagelse av deres lovverk såfremt det ikke gagner Norge er også på agendaen. Norge skal bli anerkjent i en større grad internasjonalt og guttene våre skal ut av Kongo.

Lenke til kommentar

Gutta skal ut av Kongo's soneforhold, få en egen rettsak i norge med norsk advokat mot det samme aktoratet som var i Kongo.

Skulle gutta mot all formodning bli frikjent, skal rettsaken opp for en annen internasjonal anerkjent domstol, og blir de dømt skal de sone i Norge.

(men du får ta deg av dette da du er utenriks-minister)

Vil EU virkelig ha oss med, og ikke oljen bør de stå på for å vise nettopp dette, det er ingen vits for oss å bli med et sted der vi vil få enda mindre å si.

Lenke til kommentar

Valet er over, det gjekk så som så. Fulgte det ein del på Twitter, og eg ønskjer eg styrte eit sosialistisk parti. Ikkje kommunistar som Raudt, ikkje kapitalistar som er for statleg styring som AP, og ikkje sosialdemokratar som heller vil sittje i regjering enn å stå opp for sakane sine som SV.

Eg er forresten meir og meir imponert over kor dyktig Navarsete er, ho er t.d. betre enn Halvorsen og Høibråten.

Siden eg er lite aktiv på dette forumet for tida, så får du sende meg ein PM om du ønskjer ein verkeleg diskusjon med meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...