Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvis prosent-tellingen på TV2's side er riktig, så er det katastrofale 29% av de som kan stemme som ikke har stemt!

Huff, halvparten er vel politikerne sin feil, men resten kan da vel ikke være annet enn latskap?

Du vil bli overrasket over hvor mange som ikke bryr seg om politikk. De gidder rett og slett ikke sette seg inn i det... så de ender opp med å "stemme AP fordi det er det mamma og pappa gjør" :3

 

Ja vi har jo "Norske-kysten" i Spania, hvor Carl I. visstnok skal ha uttalt at han mente servitørene der nede burde lære norsk for å kunne bevarte nordmenn bedre.

Det har jeg aldri skjønt meg på. FRP er imot invandring men drar gjerne på tur ned til de Norske innvandrerne i spania på valgfrieri.

Norske innvandrere i Spania bringer med seg penger. Jallaer som innvandrer til Norge drar med seg AIDS, kriminalitet og fattigdom.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Som sagt, hadde Venstre velgerne forholdt seg til sine opprinnelige verdier istedet for å dilte etter uttalelser i media, ville Rød/grønt samarbeid vært en saga blott!

 

Og hvis prosent-tellingen på TV2's side er riktig, så er det katastrofale 29% av de som kan stemme som ikke har stemt!

Huff, halvparten er vel politikerne sin feil, men resten kan da vel ikke være annet enn latskap?

 

Dæven! 85-84 med 4% igjen!

 

 

Ok, hvor er det dere får info?

 

TV2 sin holder i så fall ikke mål. (på internett that is)

Ser på målingene til Vg og diverse medier, samt ser på Valgsending på NRK.

Lenke til kommentar
så de ender opp med å "stemme AP/FrP fordi det er det mamma og pappa gjør"

 

Tenker jeg blir mer riktig.

 

Jens er redd. Jern-Erna kommer for å ta ham med en gang han stikker hodet frem fra det bakrommet for å feire det han tror blir en seier.

 

Hadde jeg hatt Erna etter meg hadde jeg faen meg blitt redd selv.

 

Ok, hvor er det dere får info?

 

TV2 sin holder i så fall ikke mål. (på internett that is)

 

Bare å oppdatere den ofte.

 

Ellers så er det bare å skru på NRK.

 

 

Oppdaterer hvert minutt.

Har ikke TV-kanaler.

Lenke til kommentar

Poenget er uansett at det er rart at ikke flere intresserer seg for politikk, jeg vil heller påstå at de ikke skjønner at de faktisk er det selv.

ALT rundt deg er jo politikk, være seg miljø, medmennesker, eldre, familie, bil/tog/kollektiv osv osv.

Alle har da vel en mening om slike hverdagslige ting?

 

Å finne seg 3 hjertesaker og gå og stemme er da fanden meg ikke så vanskelig at det gjør noe, man burde heller prise seg lykkelig over at man har stemmerett.

Men det er vel som jeg har sagt før, folk har det FOR godt i Norge til tider.

Lenke til kommentar
Poenget er uansett at det er rart at ikke flere intresserer seg for politikk, jeg vil heller påstå at de ikke skjønner at de faktisk er det selv.

ALT rundt deg er jo politikk, være seg miljø, medmennesker, eldre, familie, bil/tog/kollektiv osv osv.

Alle har da vel en mening om slike hverdagslige ting?

 

Å finne seg 3 hjertesaker og gå og stemme er da fanden meg ikke så vanskelig at det gjør noe, man burde heller prise seg lykkelig over at man har stemmerett.

Men det er vel som jeg har sagt før, folk har det FOR godt i Norge til tider.

Folk er late. Noen er så late at de ikke gidder å skumlese gjennom de forskjellige partienes nettsider for å finne ut hva som passer for dem, så de ender opp med å glane foran TV'en/face på valgdagen og se hva resten av befolkningen synes istedet.

 

Det er litt deprimerende å tenke på, ikkesant?

Lenke til kommentar

Mer sannsynlig 79%, hvis man tar med de som ikke valgte å stemme.

Sutring over regjeringen som blir sittende kommer det til å bli uansett, nordmenn (og verden ikke minst) er bare slik.

Ting kan ALLTID bli bedre.

 

For min del kan jeg også leve med en Blå regjering, da FrP ikke vil få gjennomslag for de fleste sakene sine i stortinget uansett (våger jeg å tro).

Lenke til kommentar

Hvis man sitter hjemme i sofaen istedenfor å stemme uttrykker det budskapet om at man er for alt til å stemme. Går man til stemmelokalet og stemmer blankt uttrykker det budskapet om at man ikke er fornøyd med noen av partiene, og derfor avstår fra å stemme på dem. Sistnevnte gir mer informasjon til samfunnet og kan gi grunnlag for nye partier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...