Erik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Følg denne for å vite når aksjonen starter! :o Haha. Haha, den var god. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Ser at laland er i tråden* Laland du burde ha lagt deg nå, ellers så kan du ikke unnskylde fraværet av modereringen som kommer til å trenges. Endret 8. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Han har logget av MSN, men hvem vet. Han har alltid PC'n på. Og der forsvant han "tilfeldigvis" Endret 8. mars 2009 av Erik Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Følg denne for å vite når aksjonen starter! :o Ja, det funker Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Dette er pur ondskap. Moahahahahaha Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har en annen avatar i kommentarfeltet til Atsjonas. B) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Personlig bilde vises i kommentar felt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Operasjon WHATEVER! It starts now! (Bildet er kun for å tiltrekke oppmerksomhet) All diskusjon som vanligvis ville blitt postet her skal frem til kl =1:15 postes i kommentarfeltet på Atsjonas sin brukerprofil her på Gamer.no. Link til profilen hans finner du Deltakelse vil bli belønnet med epic lulz og evig ære. Vær en del av forumets første bevegelse, bevegelsen over alle Gamer.no sine bevegelser med andre ord. Do it for us. Do it for the lulz. Do it for the Gamer community! Profilen til Atsjonas finner du HER, og kommentarfeltet finner du så til høyre i profilen hans. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Operasjon WHATEVER! It is now over, men fortsett og post der om dere vil ^^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Operasjon WHATEVER! It is now over, men fortsett og post der om dere vil ^^ Hell Yeah! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg synes synd på jævelen om stefaren finner på å ta oss seriøst. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) HAHAHA! "Jeg tror Jonas har rommet fullt av sprit, så mye han drikker. Han er ikke god den gutten. han har til og med lurt foreldrene til å gi ham penger for karakterer, og han jukser på alle prøver!" "Den siste festen tok så sykt av. Jonas ble helt dritings. Lisa var høy som faen. Jeg joiner garantert denne festen også. Håper du kommer Jonas, det er du som lager liv " Satt og lo meg i hjel! Jeg var med på Gamer.no's første "bevegelse" Endret 9. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Da sliter han. Jeg fikk the lulz da Eplefe begynte å snakke om std. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, Eplefe var den som virkelig fikk svingt det avgårde Nå håper jeg virkelig stefaren hans svinger innom. Fine famliliesamtaler Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hm.. må nesten ta screenshots av alt dette.. Tøft å vise det fram på forumet om noen år.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Et raid er ikke komplett før noen har klamydia, sier jeg bare! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå