Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Her også! Får opp en feilmelding når jeg prøver å sende noe til noen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvis Venstre havner under sperregrensen kan man vinke farvel til borgerlig flertall. Det er altså de som har stemt på Høyre eller FrP istedenfor Venstre som er skyld i at det nå ser ut til å kunne bli rød"grønt"-flertall. Indeed! Dette er tragisk. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Finner det litt småironisk at Venstre har gjort det så dårlig. Venstre er liksom det partiet så mange snakker varmt om, men som tydeligvis ingen stemmer på. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Mer riktig blir det vel å si at folk er feige, eller så vet de ikke hva som er til deres eget beste. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ah, synd med Venstre og Lars, alltid likt Sponheim. Den eneste av politikerne som har klart å underholde meg : ) Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Å komme og si at folk ikke vet sitt eget beste pga. de IKKE stemmer Venstre blir vel litt spesielt å si. Uansett synes jeg er det utrolig frekt av Hagen. Bare fordi han ikke er en politiker lengre, trenger han ikke å oppføre seg som en jævla idiot... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Beklager hvis jeg virker litt krass, men sjokket over dette resultatet har gjort meg så oppgitt. Men en ting er sikkert og det er at jeg ikke skjønner hvorfor ikke flere stemmer på Venstre. Kan ikke finne en eneste grunn til at jeg skal stemme på noe til venstre for venstre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 On another note: Over 42% til AP i Telemark. De har halvparten av mandatene til Telemark alene. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvis Venstre havner under sperregrensen kan man vinke farvel til borgerlig flertall. Det er altså de som har stemt på Høyre eller FrP istedenfor Venstre som er skyld i at det nå ser ut til å kunne bli rød"grønt"-flertall. Indeed! Dette er tragisk. Det som ER latterlig og som også sjefen min uttalte sin misnøye over i dag, er at folk fortsetter å sutre over den rødgrønne-regjeringa, men når valgdagen kommer sitter mange av de på ræva hjemme og sutrer fortsatt. "Høh? Hadde jeg muligheten til å forandre på ting? Nei dæven". Folk som har stemmerett men ikke stemmer skulle nesten ikke ha hatt lov til å klage på den sittende regjeringa. Hykleri er det, rett og slett. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har man stemmerett burde man gjøre som 70% av befolkningen; bruke den! Å klage over valgresultater eller politikk uten å ha stemt er.. for dumt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Men jeg stemte Venstre. Så jeg har rett til å klage. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Du har lov til å klage. Absolutt. Edit: Dårlig NRK reporter som sier Siv har vært skadefro ovenfor Lars. Det var hun ikke. Endret 14. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Det jeg tror Venstre har tapt velgere på er at de fortsatt har den "snilleste" innvandringspolitikken (virker det som) og at de heller vil ha en regjering med Jens i spissen enn Siv Jensen. Det er jo bare å se på Høyres fremgang, mye av dette skyldes nok ikke bare at de har stått på sine saker og holdt seg der, men også for at det er først og fremst de som har forsøkt å manet frem et fullverdig samarbeid på Borgerlig side. Forrige valg ble Erna den store syndebukken og mobbeofferet, og nå er hun plutselig seierskvinne. Jern-Erna is back! Edit: Dog vil jeg si at Lars ikke burde trekke seg, da fyren står for partiet og sine personlige meninger, derfor er det synd at han tilfeldigvis tråkker de Borgerlige på tærne og får svi for det. Dårlig NRK reporter som sier Siv har vært skadefro ovenfor Lars. Det var hun ikke. Endret 14. september 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Da legger jeg meg, er stuptrøtt etter å bare ha sovet tre timer natt til i dag. Natta, måtte de beste vinne. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Erna er flink og sier at ingen har sviktet. De som er ydmyke er de vi liker! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) @Snurre: Ja og det er positivt. Høyre fortjener dette. Synd at ikke flere gjorde som meg slik at vi hadde fått et borgelig flertall. Endret 14. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Erna er teh shit, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Får trøste meg med noe god mat og at SV har gjort et dårlig valg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 @Snurre: Ja og det er positivt. Høyre fortjener dette. Synd at flere ikke gjorde som meg slik at vi hadde fått et borgelig flertall. Jeg personlig er i mot et borgerlig flertall, men hadde jeg ikke stemt AP hadde jeg nok etter all formodning stemt Venstre (skal jeg dømme ut i fra enkelte tester og debatter), men jeg er fortsatt skuffet over at Sponheim ikke gikk med på å la VenstreUngdommen få ta opp Hasj/Khat debatten. Uansett hva man synes om det, burde en ny debatt vekkes til live snart synes jeg. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ok, gidder ikke se opp på Tv'en. Hvordan ligger vi an? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå