Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Men nå snakker vi ikke om hele verden, vi snakker om ubetydelige lille Norge. Jeg er mot klasseskille og ønsker å se oljepengene vare ihvertfall ut min livsalder. Da er det ikke mye blått i min tankegang. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvis du vil se oljepenger kan jo oljeboring i Lofoten og Vesterålen være noe å anbefale. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er ikke noen her som har tatt snakebites før?Har lyst på, men ser smålig vondt ut Jeg har hatt tre stykker i leppen, har snakebite nå. Er det snakebite nok? I så fall gjør det ca. like vondt som når noen trykker en 1,2mm tykk nål gjennom leppen din. Høres ikke godt ut nei Du har ikke noe å sammenligne med da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Hvis du vil se oljepenger kan jo oljeboring i Lofoten og Vesterålen være noe å anbefale. Oljepengene som i den bestemte mengden med penger som vi har på bok per idag. Lofoten og Vesterålen skal være urørt. Som Venstre's repressentant sa så fint på vårt skolevalg; Tenk på fisken! Edit: Erna snakker penere for seg, though. Konstruktiv opposisjon fremfor Siv's mistillitserklæringer. Endret 14. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Sett siste episode av DW nå whoo. good stuff Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Planet of the Dead? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Åja. Så oljepenger vil vi ha, men gud forby at vi måtte prøve å skaffe oss mer av dem. Det faller egentlig på sin egen urimelighet. "Konstruktiv opposisjon" Erna kan få sagt det. Men akkurat nå ser tallene litt stygge ut, så da trøster jeg meg med Prison Break. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg vil at oljepengene(de vi allerede har skaffet oss eller får fra eksisterende kilder) skal vare, ja, men jeg vil ikke hente noe fra Lofoten eller Vesterålen. Er ikke noe urimelig der tenker en fra et estetisk og naturskjønt standpunkt. Tallene er veldig fine de - men jeg skulle gjerne sett Sponheim på tinget. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nope the journey ends. Ble litt feil mente av fjerde sesong Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Enig i at det er synd med Venstres fiasko. Høyre og Venstre i regjering er drømmen min. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nope the journey ends. Ble litt feil mente av fjerde sesong Ah, ok. Det e en bra episode Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ikke at det noen gang kommer til å skje, men AP, SV, SP og Venstre hadde vært min drøm å ha på tinget. Venstre har mange fine saker men jeg er for skeptisk til resten av den borgerlige siden. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 så da trøster jeg meg med Prison Break. Prison break er dødt til meg.. hele serien sluttet jo med at de blir hvitvaska, kranz får dødstraff, teabag er tilbake i fengsel.. Viktigst!! Michael DØR! i siste episode.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nå gjorde du meg trist, Drizzt. Jeg prøver å glemme. Jeg prøver å glemme.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hun ser ut som en tulling fordi hun jubler? Tror ikke det, gitt. Er ikke noen tilhenger av FRPs politikk, men synes ikke Siv Jensen har en spesielt dum måte å feire på. Heller FRP enn kommunister. +1 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har selvfølgelig sett alle sesongene før, er på min andre gjennomgang nå. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nå gjorde du meg trist, Drizzt. Jeg prøver å glemme. Jeg prøver å glemme.. Du fortjener det etter en viss Twitter melding <_< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Men det var løgn sa jeg jo! Løgn! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nope the journey ends. Ble litt feil mente av fjerde sesong Ah, ok. Det e en bra episode Så sant, så sant... Gøy med doctor/donna, og tyske daleker. ^_^ Heller FRP enn kommunister. +1 +2 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Nei skulle vi sett.. Sponheim trekker seg! Edit: Kommunister er èn ting. Rødt er en litt annen en. I min bok er det heller Rødt enn FRP. Endret 14. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå