ShampooMacTavish Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Eller for å glede Shampoo kan du finne bilder av menn med tiara. ... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Du vet du liker dem Shampis! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Hvem tror dere foreslo denne? Edit: Visste dere at Hordaland er en trendsetter for resten av landet? De sier så på TV. Endret 14. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Exia Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er ikke noen her som har tatt snakebites før? Har lyst på, men ser smålig vondt ut Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Cheers, happy. Er ikke akkurat utdannet frisør, så jeg vet ikke helt hva som er riktig hårklipp eller ikke, men det så ikke umiddelbart forjævlig ut i alle fall Lenke til kommentar
Exia Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Cheers, happy. Er ikke akkurat utdannet frisør, så jeg vet ikke helt hva som er riktig hårklipp eller ikke, men det så ikke umiddelbart forjævlig ut i alle fall Da det var en 5-10 cm lenger før, alt sammen, så er jeg ganske fornøyd med hvordan det ble jeg Lenke til kommentar
Einride Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Snakebite? Blanding av ein del øl og ein del cider? Nei takk On a completely unrelated note: Multitouch-skjermane til TV2 under Valg09... I like! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/valg/valg_2009/1.6775173 Jeg liker den personen og det partiet mindre og mindre.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kyllingkurry fra Fjordland leverte ikke. Det var godt, for all del, men det mettet svært dårlig. Nå til en kopp kakao, en røyk og videre seeing av That 70's Show. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Flott. Vi får kommunister på Stortinget. Må vel gjøre plass til Norgespatriotene også nå da, for å sikre Norges forfall. Eller forresten, kanskje de ville balansert hverandre. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Litt kommunisme har ingen vondt av (srsly) Lenke til kommentar
Einride Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Fjordland sine porsjonar er laga for små ungar trur eg. Eventuelt dvergar. Kanskje til og med begge. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Jeg har ikke vært noe flink til å holde tritt med Perler for Svin de siste dagene, her har dere fredag, lørdag, søndag og dagens striper! Sånn gjennomsnittlig god natt til samtlige! Endret 14. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er ikke verre med Rødt enn FRP. De er like ekstreme begge to. Jensen ser derimot ut som en tulling der hun hveser på scenen og kaster armene i været. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Hun ser ut som en tulling fordi hun jubler? Tror ikke det, gitt. Er ikke noen tilhenger av FRPs politikk, men synes ikke Siv Jensen har en spesielt dum måte å feire på. Heller FRP enn kommunister. Endret 14. september 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Exia Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Snakebite? Blanding av ein del øl og ein del cider? Nei takk On a completely unrelated note: Multitouch-skjermane til TV2 under Valg09... I like! http://media.photobucket.com/image/snakebi...itePiercing.jpg Det er snakebite Endret 14. september 2009 av Exia Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hun ser ut som en tulling fordi hun jubler? Tror ikke det, gitt. Er ikke noen tilhenger av FRPs politikk, men synes ikke Siv Jensen har en spesielt dum måte å feire på. Heller FRP enn kommunister. Hun er ikke en. Hun ser ut som en. Hun er også venn med en viss Carl som jeg ikke har sansen for. På papiret og i teorien er kommunisme en herlig ideologi. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det er ikke noen her som har tatt snakebites før?Har lyst på, men ser smålig vondt ut Jeg har hatt tre stykker i leppen, har snakebite nå. Er det snakebite nok? I så fall gjør det ca. like vondt som når noen trykker en 1,2mm tykk nål gjennom leppen din. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Hun er ikke en. Hun ser ut som en. Hun er også venn med en viss Carl som jeg ikke har sansen for. På papiret og i teorien er kommunisme en herlig ideologi. At alle mennesker i verden har det perfekt er også en herlig ideologi, men i praksis fungerer det ikke så veldig bra. Noe av det samme kan man si om kommunisme og Rødt. Endret 14. september 2009 av drugiS Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvorfor sier alle partiene at de har vunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå