Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg koser meg med valgsending. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Håper KrF vinner. På den måten kan jeg ernære meg på deres endeløse klaging på nettets foraer. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Knapt sosialistisk flertall. Ikke bra. Norge går mot fire nye dårlige år. Jeg vet. Det burde være overlegent! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Knapt sosialistisk flertall. Ikke bra. Norge går mot fire nye dårlige år. Fire nye dårlige? Mulig det (i dine øyne), men vi sikrer oss i det minste at Norge fortsatt er et I-land om 50 år. 50 år! Verden går jo under i 2012. Så det er nå det gjelder. Edit: Haha du er morsom du Laland. Men er det virkelig bare jeg som ønsker en borgelig regjering her? Endret 14. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Knapt sosialistisk flertall. Ikke bra. Norge går mot fire nye dårlige år. Jeg vet. Det burde være overlegent! Huff. Kan ikke husket jeg har blitt så skuffet. Fire nye år med Jens. Nei takk. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Haha, nice1 Benny Endret 14. september 2009 av iharal3 Fikset link til en rick roll. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Fire år med Siv. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nå er jo ikke en borgelig regjering synonymt med en Frp-regjering. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) *bortmedlinken* Husket nettopp hvorfor jeg argumenterte for 18 års grense på forumet i helga. Endret 14. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) *bortmedlinken* O_o Faen ta deg! Endret 14. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Fire år med Siv. Latterlig. Folk som virkelig tror på det kan ikke være helt friske i hodet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 www.dagbladet.no/nyheter/Sverige+i+brann.htm O_o Husket nettopp hvorfor jeg argumenterte for 18 års grense på forumet i helga. Hehe, I r sorry Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det hadde vær fett med en regjering med FRP og Rødt Iharal, jeg trodde det ble inført en anti-rickroll regel etter att Atsjonaas postet men som runket verandre :/ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 det heter "Rosiner i dusjen" lolidude. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Edit: Haha du er morsom du Laland. Men er det virkelig bare jeg som ønsker en borgelig regjering her? Vel.. Verden går jo under i 2012, så de må gjerne prøve seg. Hadde det ikke vært for at jeg vil alle det beste. Du vet.. alle skal med! Knapt sosialistisk flertall. Ikke bra. Norge går mot fire nye dårlige år. Jeg vet. Det burde være overlegent! Huff. Kan ikke husket jeg har blitt så skuffet. Fire nye år med Jens. Nei takk. Skuffet over mitt politiske syn? Du kan gjerne være uenig, men jeg ser helst til at en ikke skal karakteriseres utfira ens politiske syn. Fire år med Siv. Litt skøy. Nå er jo ikke en borgelig regjering synonymt med en Frp-regjering. Og takk for det. Venstre liker jeg, men det er så høyre som jeg kommer. Og det sier sitt! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Senterpartiet faktisk. Nei, da ser jeg heller på Prison break. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Shampoo liker forøvrig menn med tiara. True story! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Fire år med Siv. Latterlig. Folk som virkelig tror på det kan ikke være helt friske i hodet. Jeg tror da selvsagt ikke at dette skjer om Siv Jensen blir vår neste statsminister. Ikke at det er langt unna, men noen atomkatastrofe kommer neppe. Og ja, jeg vet at borgerlig regjering ikke nødvendigvis betyr FrP. Venstre tror jeg kunne gjort det bra, men det og Senterpartiet er de eneste ikke-røde partiene jeg kan se for meg gjøre en god jobb i en regjering. Endret 14. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Avga min stemme til Miljøpartiet de Grønne. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Btw, før jeg legger meg, vil jeg takke Eplefe. Jeg spurte moren min om arbeid for penger og hun tilbydde meg 100 kr i ukelønn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå