Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:thumbdown: Knapt sosialistisk flertall. Ikke bra. Norge går mot fire nye dårlige år. :(

 

Fire nye dårlige? Mulig det (i dine øyne), men vi sikrer oss i det minste at Norge fortsatt er et I-land om 50 år.

50 år! Verden går jo under i 2012. Så det er nå det gjelder. :)

 

Edit: Haha du er morsom du Laland. :lol:

 

Men er det virkelig bare jeg som ønsker en borgelig regjering her?

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Edit: Haha du er morsom du Laland. :lol:

 

Men er det virkelig bare jeg som ønsker en borgelig regjering her?

Vel.. Verden går jo under i 2012, så de må gjerne prøve seg. Hadde det ikke vært for at jeg vil alle det beste. Du vet.. alle skal med!

 

:thumbdown: Knapt sosialistisk flertall. Ikke bra. Norge går mot fire nye dårlige år. :(

Jeg vet. Det burde være overlegent!

 

Huff. Kan ikke husket jeg har blitt så skuffet. Fire nye år med Jens. Nei takk.

Skuffet over mitt politiske syn? Du kan gjerne være uenig, men jeg ser helst til at en ikke skal karakteriseres utfira ens politiske syn.

 

Litt skøy.

 

Nå er jo ikke en borgelig regjering synonymt med en Frp-regjering.

Og takk for det. Venstre liker jeg, men det er så høyre som jeg kommer. Og det sier sitt!

Lenke til kommentar

 

Latterlig. :whistle: Folk som virkelig tror på det kan ikke være helt friske i hodet.

 

Jeg tror da selvsagt ikke at dette skjer om Siv Jensen blir vår neste statsminister. Ikke at det er langt unna, men noen atomkatastrofe kommer neppe.

 

Og ja, jeg vet at borgerlig regjering ikke nødvendigvis betyr FrP. Venstre tror jeg kunne gjort det bra, men det og Senterpartiet er de eneste ikke-røde partiene jeg kan se for meg gjøre en god jobb i en regjering.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...