Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har fått ny signatur!

Alle har jo sånn signatur :p

 

Det er godt mulig, men jeg har altså endelig fått ut fingeren og fikset meg en signatur. Jeg ruler!

 

Den føles litt tom, dog. Tar imot forslag til hva som skal være nederst.

 

Forresten, Lakus: Les "Touché".

 

 

Signaturen var såpass "fet " at ingen la merke til den? :D

 

EDIT: Nå skal jeg ha ny sign. En enkel en da!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Er jo ikke noe kult å ha samme signatur som alle andre. Hadde du følt deg kul om du hadde måtte gå med skoleuniform? I didn't think so. Hadde du derimot følt deg dritkul om du var en av de få som ikke brukte denne skoleuniformen? That's right; you would!

 

Du høres ut som en av de fjortis-gotherene som vil være annerledes. Om jeg hadde fått bruke skoleuniform hadde jeg syntes det var kjempekult, så lenge jeg syntes uniformen så bra ut på meg. Så driter jeg i om de andre synes den er fin og bruker den de også, eller om de ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Alt det maset om fetest signatur. Hvorfor kan ikke alle ha en den samme? Alternativt ha en konk om å lage den feteste signaturen og så skal alle gå en måned med vinnerens?

Da stiller jeg ganske sterkt med tanke på at jeg har laget 4-5 av signaturene som folk bruker.

 

OK, jeg må gi cred til drugiS for å faktisk ha laget signaturen min. Er et lite problem, da. Det er ikke farger der jeg ønsket det. :angry:

Lenke til kommentar
Du høres ut som en av de fjortis-gotherene som vil være annerledes. Om jeg hadde fått bruke skoleuniform hadde jeg syntes det var kjempekult, så lenge jeg syntes uniformen så bra ut på meg. Så driter jeg i om de andre synes den er fin og bruker den de også, eller om de ikke gjør det.

Jeg prøver heller å være en slags Dr.Phil/Britisk nanny/Kul stefar.

 

Uansett er det kulere å skille seg litt ut fra mengden. Punktum.

Lenke til kommentar
Alt det maset om fetest signatur. Hvorfor kan ikke alle ha en den samme? Alternativt ha en konk om å lage den feteste signaturen og så skal alle gå en måned med vinnerens?

Da stiller jeg ganske sterkt med tanke på at jeg har laget 4-5 av signaturene som folk bruker.

 

+1!

 

(Siggis har laget min signatur også. Og jeg visste om denne hemmeligheten fordi jeg tipset Shampis om hans leeet skills. Yay for me lzm)

 

Du høres ut som en av de fjortis-gotherene som vil være annerledes. Om jeg hadde fått bruke skoleuniform hadde jeg syntes det var kjempekult, så lenge jeg syntes uniformen så bra ut på meg. Så driter jeg i om de andre synes den er fin og bruker den de også, eller om de ikke gjør det.

Jeg prøver heller å være en slags Dr.Phil/Britisk nanny/Kul stefar.

 

Uansett er det kulere å skille seg litt ut fra mengden. Punktum.

 

Meh, det er så om å gjøre å skille seg ut at det er mengden som er annerledes nå.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar
Uansett er det kulere å skille seg litt ut fra mengden. Punktum.

 

Valla, jeg lover dai, om jeg plutselig synes det blir kult med noe INGEN bruker, så begynner jeg med det. Om jeg synes det er behagelig og kult med burka, ja, da begynner jeg å gå med burka.

 

EDIT: OK, det er en del som bruker burka, men ikke mange med min... etnisitet.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...