ShampooMacTavish Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Jeg har fått ny signatur! Alle har jo sånn signatur Det er godt mulig, men jeg har altså endelig fått ut fingeren og fikset meg en signatur. Jeg ruler! Den føles litt tom, dog. Tar imot forslag til hva som skal være nederst. Forresten, Lakus: Les "Touché". Endret 14. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nå ble jeg gira på å komponere en minimalistisk, brukervennlig og astetisk nydelig signatur. Til meg selv. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Alt det maset om fetest signatur. Hvorfor kan ikke alle ha en den samme? Alternativt ha en konk om å lage den feteste signaturen og så skal alle gå en måned med vinnerens? Da stiller jeg ganske sterkt med tanke på at jeg har laget 4-5 av signaturene som folk bruker. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er jo ikke noe kult å ha samme signatur som alle andre. Hadde du følt deg kul om du hadde måtte gå med skoleuniform? I didn't think so. Hadde du derimot følt deg dritkul om du var en av de få som ikke brukte denne skoleuniformen? That's right; you would! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Knapt sosialistisk flertall. Ikke bra. Norge går mot fire nye dårlige år. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Jeg har fått ny signatur! Alle har jo sånn signatur Det er godt mulig, men jeg har altså endelig fått ut fingeren og fikset meg en signatur. Jeg ruler! Den føles litt tom, dog. Tar imot forslag til hva som skal være nederst. Forresten, Lakus: Les "Touché". Signaturen var såpass "fet " at ingen la merke til den? EDIT: Nå skal jeg ha ny sign. En enkel en da! Endret 14. september 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Forresten, Lakus: Les "Touché". Ahah! Må si jeg imponerer meg selv til tider ^_^ Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er jo ikke noe kult å ha samme signatur som alle andre. Hadde du følt deg kul om du hadde måtte gå med skoleuniform? I didn't think so. Hadde du derimot følt deg dritkul om du var en av de få som ikke brukte denne skoleuniformen? That's right; you would! Du høres ut som en av de fjortis-gotherene som vil være annerledes. Om jeg hadde fått bruke skoleuniform hadde jeg syntes det var kjempekult, så lenge jeg syntes uniformen så bra ut på meg. Så driter jeg i om de andre synes den er fin og bruker den de også, eller om de ikke gjør det. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Shampoo, du er den fødte hyper. Dessverre har du Funcom-tendenser og det du hyper leverer nok ikke alltid opp til forventningene Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Alt det maset om fetest signatur. Hvorfor kan ikke alle ha en den samme? Alternativt ha en konk om å lage den feteste signaturen og så skal alle gå en måned med vinnerens? Da stiller jeg ganske sterkt med tanke på at jeg har laget 4-5 av signaturene som folk bruker. OK, jeg må gi cred til drugiS for å faktisk ha laget signaturen min. Er et lite problem, da. Det er ikke farger der jeg ønsket det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Du høres ut som en av de fjortis-gotherene som vil være annerledes. Om jeg hadde fått bruke skoleuniform hadde jeg syntes det var kjempekult, så lenge jeg syntes uniformen så bra ut på meg. Så driter jeg i om de andre synes den er fin og bruker den de også, eller om de ikke gjør det. Jeg prøver heller å være en slags Dr.Phil/Britisk nanny/Kul stefar. Uansett er det kulere å skille seg litt ut fra mengden. Punktum. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 To linker du burde legge til, Shampoo: http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Lonath.png http://live.xbox.com/en-US/profile/profile...amerTag=Gathoon Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Alt det maset om fetest signatur. Hvorfor kan ikke alle ha en den samme? Alternativt ha en konk om å lage den feteste signaturen og så skal alle gå en måned med vinnerens? Da stiller jeg ganske sterkt med tanke på at jeg har laget 4-5 av signaturene som folk bruker. +1! (Siggis har laget min signatur også. Og jeg visste om denne hemmeligheten fordi jeg tipset Shampis om hans leeet skills. Yay for me lzm) Du høres ut som en av de fjortis-gotherene som vil være annerledes. Om jeg hadde fått bruke skoleuniform hadde jeg syntes det var kjempekult, så lenge jeg syntes uniformen så bra ut på meg. Så driter jeg i om de andre synes den er fin og bruker den de også, eller om de ikke gjør det. Jeg prøver heller å være en slags Dr.Phil/Britisk nanny/Kul stefar. Uansett er det kulere å skille seg litt ut fra mengden. Punktum. Meh, det er så om å gjøre å skille seg ut at det er mengden som er annerledes nå. Endret 14. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Knapt sosialistisk flertall. Ikke bra. Norge går mot fire nye dårlige år. Fire nye dårlige? Mulig det (i dine øyne), men vi sikrer oss i det minste at Norge fortsatt er et I-land om 50 år. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Da stiller jeg ganske sterkt med tanke på at jeg har laget 4-5 av signaturene som folk bruker. +1! Hvem hadde forumets første float signatur med linker uten understreker da? Oh, yas. Moi. MEMEMEMEMEMEMEMEMEMEMEMEME! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 God natt, folkens. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Uansett er det kulere å skille seg litt ut fra mengden. Punktum. Valla, jeg lover dai, om jeg plutselig synes det blir kult med noe INGEN bruker, så begynner jeg med det. Om jeg synes det er behagelig og kult med burka, ja, da begynner jeg å gå med burka. EDIT: OK, det er en del som bruker burka, men ikke mange med min... etnisitet. Endret 14. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hvem var det som hjalp deg med å få float da? Oh, yas. Moi. Men jeg skal ikke stjele tordendrønnet ditt. Kos deg med dine 5 seconds of fame. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg koser meg med Siggissigg. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Du forlenget mine sekunder of fame! Muahaha. (Drugis needs spotlight-time as well, as he did help me with the float tags) Greatorino. Jeg må gå på butikken å kjøpe meg mat til i kveld og frokost takket være brødet mitt som ikke hoppet ut av ovnen på egen hånd. Dumme brød. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå