Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Operasjon GetAtsjonasStepfather et eller annet da. Hva skulle man gjøre?

Fra kl 01:00 til kl 01:15 skal all snakk flyttes over til Atsjonas sitt kommentarfelt (på profilen hans).

 

Dette fordi stefaren hans driver for tiden å googler "Atsjonas" for å se hva nettvanene til vår kjære Jonas er for noe. Det er også en liten hevneaksjon: Jeg og Laland postet nemlig to homoerotiske kommentarer som da var ment for at stefaren hans skulle lese de, men Atsjonas slettet de. Så nå er det dags for rettferdighet!

 

Operasjon WHATEVER starter kl 01:00 blank!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppsummering av den siste "happeningen".

 

Stefaren til Atsjonas har fått seg en ny hobby, og det er å søke på navnet til Atsjonas på nettet for å lese diverse ting om han. Atsjonas friker ut som en liten skolejente og lurer på å skifte nick her inne. Jeg og Laland legger igjen en veldig homoerotisk kommentar inne på Atsjonas sin profil her inne på Gamer, i tilfelle stefaren skulle finne den. Atsjonas sletter kommentarene våre og kaller oss noobs. VI (Jeg og Laland) planlegger derfor en kontringsmanøver ved å spamme kommentarfeltet til Atsjonas sin profil i natt.

 

Sånn ca der er vi nå :p

Dette så jeg først nå?! Jeg er med. :D

Lenke til kommentar
Hvorfor sitter dere konstatert og lurer dere selv? Stefaren søkte kanskje engang, kommer aldri til å gjøre det igjen. For guds skyld oppfør dere litt mer voksent <_<

Så bra at noen ikke eier humor ^_^ Mer til oss andre.

 

Om du kaller det humor så ^_^ Da skal du få hele pakken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...