L4r5 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kjiper, atsjonas. Nøtte: Joda, har planer om flere bidrag. Tar det etter hvert som jeg lager ting så kan jeg legge ved bilder også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fy faen, det er kaldt i trønderland. ._. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Er faktisk jævlig kaldt her i Lofoten, bruker ikke å syte om været, "men steike ta det e en kaldt vind!" Nesumar Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) jaja da ser jeg meg som fornøyd med dagen arbeid i min dearly beloved tråd:-) Arbeidet fortsetter mest sannsynlig i morra men orker ikke mer forum i dag tenker jeg !! Edit: kanskje jeg gidder mer i natt:-) Endret 5. februar 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hehe, good for you Nøtty Blir bra den der til slutt, får bare håpe på flere gode forslag, som min Chilli Con Carne! Skal ta å sette på family guy å sovne av, har ikke sovet ordentlig på en uke nå... så det merkes. Ses ikveld/natt folkens! Nesumar Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fy faen, det er kaldt i trønderland. ._. Importér gubben. Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Sitter å leser jenteblogger?Finner du noen fra Nordland da, som ikke er som hun du fortalte om igår? Har du egentlig sovet noe i natt? Nesumar Edit: Er til Riot Haehaehae, mosjomt. Ja, jeg sovnet mens jeg skulle skrive meg opp på NAV.no. Jævlig bra... skulle også på møte i 1 tiden men sovner sånn halv tolv iirc. Faen så smart. =( Huff, savner sex. Endelig fant jeg det jækla innlegget. Følte veldig for å si det her nå: x2 Jævlig random innlegg men :wub: SO-folket :wub: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fy faen, det er kaldt i trønderland. ._. Jeg sitter inne til vi begynner å se resultatene av global oppvarming. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg hører på dimmu borgir. Klart og snu døgnet :unsure: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fy faen, det er kaldt i trønderland. ._. Importér gubben. Will do. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har sitti på henda mine lenge nå, men klarte ikke dy meg. Ikke det at jeg har noe her å gjøre da, men det er en annen sak. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Flaut å si det, men idag var det skikkelig deilig å trene. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 EVIL! IN LEAUGE WITH SATAN! OH! I'M IN LEAUGE WITH SATAN! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 god aften nok en gang:-) Da var endelig arbeidet med matråden ferig for denne gangen:-) Hehe satser på at det blir mange fler oppskrifter etterhvert!! Hvordan er dte med dere da?? føler jeg ikke har noe liv akkkurat nå! hehe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Woho, jeg ser på lost, sesong 5 er virkelig spennende! Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 nå er jeg mektig irritert, Gamestop valgte å ikke selge meg BF:BC (16), fordi jeg er et halvt år for ung.. ^_^ Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg sitter på do og bajser. Lukter litt. Bare sånn FYI. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Syke mennesker!! man snakker da ikke om sånt når man sitter på det lille private rom!! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Og jeg hadde diarè på tirsdag og onsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå