Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Skriv en fagartikkel om drama - Check

2. Skriv en faktatekst om Henrik Ibsen - Check

3. Skriv et handlingsreferat fra Peer Gynt - Check

4. Svar på 20 spørsmål fra stykket Peer Gynt - Check

5. Personkarakteristikk av Peer Gynt - Skal begynne, den er enkel.

6. Skriv en refleksjonstekst der du tar opp de ulike temaene i Peer Gynt - Meh.

 

Bortsett fra siste oppgave begynner det å ordne seg nå :o

Lenke til kommentar

I morgen skal jeg ut å kjøpe Mac, men jeg vet ikke hvor mye jeg tør å gå over budsjettet. Jeg har fått lov til å bruke 10.000 kroner fra sparekontoen min på totalt 19.000kr mot at jeg begynner å legge inn 1000-1500kr i måneden på den og på BSU-kontoen. Yey-yey. Spørsmålet er hvor langt over de 10.000 jeg skal strekke meg.

 

Om jeg kjøper 13" vil den koste meg 13.040kr (ja, man skal ha 4GB RAM og stor harddisk), men da er jo den jeg egentlig har lyst på, nemlig 15 tommeren, kun to tusen kroner unna. De to tusen blir derimot til fem tusen over ti. En prisøkning på en tredjedel. Whåi. MEN DET ER JOOO 15" JEG HAR LYST PÅÅÅ! *emoemoemo*

 

Og hvordan er det med forsikring? Burde jeg gå for en idiotforsikring? Aldri trengt forsikring på ting jeg faktisk har brydd meg om tidligere så jeg tipper egentlig mot å ikke kjøpe noen forsikring.

 

[tenke skriftlig] 15000 - 2500 = 12500. 12500 - 10000 = 2500.

Om jeg bruker 2500 fra lønninga som forhåpentligvis kommer i morgen også går jeg "bare" 2500kr over budsjett og kanskje mor blir fornøyd ^^[/]

Lenke til kommentar

Kall meg dust, dum og litt trangsynt, men jeg vil rett og slett aldri stemme på et parti med noen religion i navnet sitt. Religion og stat (uansett form) er to vidt forskjellige ting og jeg vil ikke engang se muslimske politidamer med burka. Rett og slett fordi religion ikke har noe med politiet å gjøre. Keep thy religion to thyself.

 

Med det sagt, rotete sagt, kan jeg gå videre med å si at jeg heller ikke kommer til å stemme i år.

Lenke til kommentar
4chan er bare fælt.

Det er jo det som er noe av greia da:D

 

Ok jeg aner ikke hvem som er dummest:

 

I Wolfenstein har resistanse-gruppene klart å smøre logoene deres på dørene som leder til deres "hemmelige" hovedkvartèr.

Alikevel finner ikke Nazistene hovedkvarterene deres før en rambofisert og kraftkrystall-brukende Amerikaner kommer og jevner halve Nazi-styrken til pises før de tenker "AHA! Maybe zeir headquarzerz are where zeh flazhing logoz are?".

 

.... Jeg gremmes.

Du må lære deg å koble ut hjernen og bare ha det gøy. Du er sikkert av den typen som kan finne på å kritisere Rambo eller G.I. Joe for å være "hjernedød action", amirite?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...