teletubbiekid Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 100 andre forum faktisk. Jeg har et trofast forhold til gamer.no og 4chan jeg:3 Eneste forumene jeg leser. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Avhengig?Som i "FAEN! har ikke sjekka Gamer.no på 3-4 timer så jeg må inn nå!" "Men, det er jo bryl.." "FLYTT DEG KVINNE!" Hehe høres riktig ut, men jeg har bare gjort det der en gang. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 100 er kanskje overdrevent mye, men en 30+ er litt, eksisterer 4chan fortsatt? Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Gamer og HoN-Norge (er jo admin der, så ikke så rart) er vel de jeg henger mest på. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Avhengig?Som i "FAEN! har ikke sjekka Gamer.no på 3-4 timer så jeg må inn nå!" "Men, det er jo bryl.." "FLYTT DEG KVINNE!" Hehe høres riktig ut, men jeg har bare gjort det der en gang. Du har bare gjort det i et av de flertallige giftemålene dine? :o Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 100 er kanskje overdrevent mye, men en 30+ er litt, eksisterer 4chan fortsatt? 4chan er da fortsatt i live. De fleste boardsene er fylt til randen med kreft og old content, men hvis man vet hvor man skal lete så kan man fortsatt finne store mengder med lulz. Lenke til kommentar
Brusautomat Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Mac1.no og gamer.no her.. mindre spill.no (heldigvis) woho! Endret 14. september 2009 av Macintosh Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Avhengig?Som i "FAEN! har ikke sjekka Gamer.no på 3-4 timer så jeg må inn nå!" "Men, det er jo bryl.." "FLYTT DEG KVINNE!" Hehe høres riktig ut, men jeg har bare gjort det der en gang. Du har bare gjort det i et av de flertallige giftemålene dine? :o Um.... Ja. Helt sant! Edit: Det var første gangen, nå fem forsøk senere vet jeg bedre. Endret 14. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Bare jeg som har merket at iharal3 har vært her litt for lite idet siste? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Da har jeg stemt, har stemt på partiet som vistnok er mer for sånne folk som laland : D Endret 14. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Senterpartiet it is! De skal nok i regjering denne gangen også ^_^ Edit: Innlegg.no sjekkes konstant for å se om det er noe nytt å svare på. Skal begynne litt med Diskusjon.no igjen også, med tiden. Endret 14. september 2009 av Laland Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Nei, nei, nei. Venstre for alle penga. @Error: Hva skal det bety? Endret 14. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Forbanna drittdag. Jeg har ventet to timer på bussen i dag for å komme meg på jobb for å finne ut at til tross for planleggingsdag er det perler og glitter over hele jævla gulvet i barnehagen. Jeg nærer et gigantisk, pulserende hat for både tide og barnehageansatte (og ungene deres) akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 100 andre forum faktisk. Jeg har et trofast forhold til gamer.no og 4chan jeg:3 Eneste forumene jeg leser. 4chan er bare fælt. Eneste forumene jeg leser til vanlig er dette forumet og diskusjon.no. In other news: Noen burde skyte ene lillesøstra mi, hun har kjøpt aksjer i Opera, og hun bruker Internet Explorer.. Ren blasfemi. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Pappa er tilbake. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Når man snakker om sola. Eller hva Laland. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Yay. Hvor har du vært? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Når man snakker om sola. Eller hva, Laland? Fixd Yay. Hvor har du vært? Overalt og ingensteder - hjemme. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ok jeg aner ikke hvem som er dummest: I Wolfenstein har resistanse-gruppene klart å smøre logoene deres på dørene som leder til deres "hemmelige" hovedkvartèr. Alikevel finner ikke Nazistene hovedkvarterene deres før en rambofisert og kraftkrystall-brukende Amerikaner kommer og jevner halve Nazi-styrken til pises før de tenker "AHA! Maybe zeir headquarzerz are where zeh flazhing logoz are?". .... Jeg gremmes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå