Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Artig blogg! Du angrer med andre ord ikke på nyinvesteringen Laland. ^_^

Moro du liker den, er veldig fornøyd med de nye kjøpene ^^

 

Forøvrig sovnet jeg på den mest behagelige måten jeg kan huske igår. En spilleliste med rolig musikk på telefonen med "Puff the Magic Dragon" som sistelåt var ikke annet enn fornøyelig å lukke øynene til!

Lenke til kommentar

Aah. Jeg har supervondt under den ene foten, og jeg aner ikke hvorfor. ._.

Blir sikkert legevakt på meg om det ikke gir seg. :<

Også har jeg selvsagt prestert å glemme mobilen hjemme, så jeg er umulig for alle å få tak i frem til etter jobb. Og jeg kan dermed ikke ringe inn syk til jobb om foten min blir verre. Og hvorfor er legevakt så dyrt, egentlig? Det synes jeg er fryktelig teit.

Lenke til kommentar

Legevakt burde være gratis. Foretaket betales jo gjennom skattepenger. Hvorfor da ikke bare kreve inn alle kostnadene gjennom beskatning. Det er da svært lite vits i år kreve litt av utgiftene inn gjennom skatt, og litt gjennom direkte betaling. Hvor mye penger måtte staten brukt på å fullfinansiere legevaktene rundt om i landet montro? Kan da umulig være så mye at det går seriøst utover sttsbudsjettet. Er mange innbyggere som ikke nødvendigvis har råd til å betale ut noen hundrelapper på slengen. For eksempel faller studenter inn under denne gruppen på slutten av månedene. Nei, det hadde vel vært greiere om man slapp å betale noe hos legevakten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...