Mokko Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har ligget i sengen i en time uten å få sove, så da skrudde jeg på Macen igjen for å gjøre engelskleksen til i morgen. God aften. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Det finnes faktisk bra norsk rap fra 90-tallet... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Episk, rett og slett episk. Joe Hisaishi er en av vår tids største komponister, ikke minst innen filmverdenen. Studio Ghibli-fans vil nok være enig i det. Hisaishi har ikke bare satt musikk til mange av Studio Ghiblis filmer, men også komponert musikk til andre filmer og komponert selvstendige verker. Mannen burde bli genierklært. Musikken hans er så til de grader gjennomført at følelsene nesten tar overhånd. Vakkert, bare vakkert. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har alle gått og lagt seg...? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er helt enig med deg der Snorre. Han lager fantastisk musikk. @Mokko: Jeg er fremdeles våken, tror jeg. Lenke til kommentar
Error Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Gahh! Klarer ikke å sove! Utrolig irriterende med tanke på morgendagen. Jeg kommer ikke til å klare å stå opp. Jeg har vært oppe og spist, jeg har holdt på med telefonen for å bli trøttere, jeg har prøvd å ha lukket øynene i flere minutter og jeg har hørt på yiruma. Alt uten hell. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Som meg altså, minus spisingen. Jeg vurderer sterkt å ta meg en matbit, men akkurat nå sitter jeg med lekser. Lekser jeg hadde en hel dag på meg til å gjøre, men jeg valgt å bare gå rundt i huset uten mål og mening i stedet.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nå vet jeg hvorfor jeg blogger så sjeldent. Kvalitet fremfor kvantitet! http://kosemodden.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Det kommer masse do-lyder og folk-som-vandrer-rundt-i-huset-lyder fra overetasjen (jeg sover neder, resten oppe). Merkelig.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kos deg med toalettlydene dine. Nå skal jeg sove, selvom jeg har øresus! Merkelig nok er lav musikk svaret.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Artig blogg! Du angrer med andre ord ikke på nyinvesteringen Laland. ^_^ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Da legger jeg meg til å sove atter en gang.. Natta. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nå skal jeg og legge meg ett en spesiell hilsen fra samboeren ble egentlig litt glad nå :-) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Hmm, ferdig med War of the Ancients trilogien nå, får vel begynne på archives boken igjen. Sukk, snakkes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Endelig våken, etter 2 timer med søvn.. Damn you MacGyver! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Lite søvn FTW! Skal til Bykle (hvor enn det er) og bussen går kvart på 9 fra byen. Jeg har ikke pakka noen slags form for bagasje, hybelen ser ut som et helvete, og jeg har ikke kasta søpla på 2 uker. Gruer meg til å komme hjem igjen på fredag P: Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Vent vent... hakke kasta søppel på 2 uker? D_D Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Kaster ikke så mye om gangen da. Så virker kanskje mye men er bare et stk. stappa liten søppelbøtte.. Kaster dem når jeg drar, sånn at det ikke lukter surt og muggent på hybelen når jeg kommer hjem. Hvis noen har lyst til å vaske kåken mens jeg er borte er det bare å si ifra ^_^ edit* Starter dagen med litt nekro-bm http://open.spotify.com/track/0OXOOcPhSHe8pzaEbxNZCR Endret 14. september 2009 av Gal_ape Lenke til kommentar
Exia Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Paintball hele helga, så jeg starter dagen med en hel del blåmerker og paracet Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Seriøst, Photoshop CS4 bruker 3 sekunder på å starte og 1 sekund på å skru seg av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå