iharal3 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 drugiS: lol Hva skal man gjøre i Operasjon GHERATJ el. no da? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Var jo bare toppen over i-en det. Som om ikke Laland var nok.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) GHERATJ? Edit: Genetics! I am you superior! Resten av dere også's attpåtil. Endret 8. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 @laland: Jeg har hørt nada. Fant ikke noe på fronter jeg heller. Så Leif kan kiss my ass hvis han kommer med prøve i morgen. Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 CHOMP Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hva eff er allt dette tullet med kragerø? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) @laland: Jeg har hørt nada. Fant ikke noe på fronter jeg heller. Så Leif kan kiss my ass hvis han kommer med prøve i morgen. Det håper jeg inderlig at han ikke gjør Endret 8. mars 2009 av Erik Lenke til kommentar
quadra800 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) @overagnar: Du må ikke være så mye på 4chan @erik: @laland: Nå er klokken 00:40. I seng! Natta alle sammen Endret 8. mars 2009 av magne Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 @laland: Jeg har hørt nada. Fant ikke noe på fronter jeg heller. Så Leif kan kiss my ass hvis han kommer med prøve i morgen. Leiv, ja. Hva eff er allt dette tullet med kragerø? En by. En kystby. Men, nå skal jeg sove. Takk for en hyggelig forumaften - kommer tilbake imorra! Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg er ikke på 4chan, fukung derimot! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeeez. Halve Kragerø har inntatt forumet. Det bor liksom godt over 10K folk her så det blir litt fail og si Det DER blir fail å si. Haw haw haw! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Hva eff er allt dette tullet med kragerø? Vi liker å ekskludere folk Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Operasjon GetAtsjonasStepfather et eller annet da. Hva skulle man gjøre? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Var jo bare toppen over i-en det. Som om ikke Laland var nok.. Skulle ikke du legge deg? @laland: Jeg har hørt nada. Fant ikke noe på fronter jeg heller. Så Leif kan kiss my ass hvis han kommer med prøve i morgen. MSN much? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeeez. Halve Kragerø har inntatt forumet. Det bor liksom godt over 10K folk her så det blir litt fail og si Det DER blir fail å si. Haw haw haw! Shit, må snart sove, har allerede begynt å skrive feil Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg holder meg bare oppe på grunn av deg drugiS Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg holder meg bare oppe på grunn av deg drugiS The fuck? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 w00t? I can has høre på Foo Fighters? Yes I can! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2009 Begge deler Neida Kunne nok tolkes feil den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå