AltF4 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Da hopper jeg til sengs hvert fall. Takk til The 'tsjonas, Siggis, ehtram og Shampoo for en forbanna artig helg! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Så det var Ehtram i bakgrunnen. God natt. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Da legger jeg meg også. Værste dagen på lenge >_< Får håpe at skolen i morgen blir tålelig. God natt. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Drømmefall: Den lengste reisen i has.. trade for a cookie? hva kan du by for det trenger egentlig ikkje noe for og betale porto osv osv.. må bare ha en motivasjon til og gidde og poste det Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg har faktisk drømmefall selv Jeg var interessert i å låne Sacred 2. Pga at det koster litt med porto og slikt (kan man sende en pakke som mottaker må betale porto på?) og det tar tid, så tenkte jeg at jeg kunne låne bort et av mine spill "in return." Da listet jeg opp bla. Drømmefall. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Lurer på om jeg skal ta poliovaksinen... Har ikke sprøyteskrekk eller noe, men Norge har vert poliofritt i 30 år. Man vet heller aldrig hva som er i vaksinen, prøver og ta så lite sprøyter som mulig. Jeg tror vaksinebransjen ikke er til og stole på. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) er det mulig å ta seg fri i morgen hvis man skal stemme? hørte noen rykter om dette men vet ikke om det er true stuff videregående skole btw edit: meh, drar på skolen uansett Endret 13. september 2009 av Leaf Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Legger meg ikke ennå... Btw, dere, Riot er tilbake. http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=...st&p=201174 Endret 13. september 2009 av HCG Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Morgen folkens. Nå er jeg hjemme igjen fra hytta etter å ha rotet på mokkos eiendom i to dager. Fant du noe fett der? Du kunne jo ha lagt igjen noe form for kjennetegn, spikra opp en diger plakat med "Paisley was here" på taket eller noe.. ^_^ EDIT: Jeg får ikke fri i morgen selv om skolen er stemmelokale. Fordi de så klart ikke stemmer inne i klasserommene, men bare bruker de to gymsalene, så "hindrer jo ikke det oss i å ha vanlig skoledag".. For noe dritt. Endret 13. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Da hopper jeg til sengs hvert fall. Takk til The 'tsjonas, Siggis, ehtram og Shampoo for en forbanna artig helg! Var kjempe kjekt det! ^_^ Så det var Ehtram i bakgrunnen. I bakgrunnen? trodde jeg hadde klart å holde meg unna den streamen... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Bare jeg som har vannvittig mange minner rundt denne sangen? (blås i videoen. sangkvaliteten er helt grei) Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Om jeg ikke hadde noen gode minner fra den sangen fikk jeg det i hvert fall ikke nå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 In that case you're doing it wrong. Hadde glemt hvor mye fet musikk Dirty Oppland faktisk har lagd.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Da hopper jeg til sengs hvert fall. Takk til The 'tsjonas, Siggis, ehtram og Shampoo for en forbanna artig helg! Var kjempe kjekt det! ^_^ Så det var Ehtram i bakgrunnen. I bakgrunnen? trodde jeg hadde klart å holde meg unna den streamen... You failed on that. Fin stemme, btw. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) In that case you're doing it wrong. Hadde glemt hvor mye fet musikk Dirty Oppland faktisk har lagd.. ewhut? Liker DU rap? Norsk rap på toppen av det hele? G.I. Joe eide forresten. Hvis den bare hadde hatt mer blod så hadde den vært en klar 9/10. Endret 13. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Absolutt ingen minner fra den sangen, men nå er det strengt talt svært få sanger som vekker minner hos meg uansett. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 In that case you're doing it wrong. Hadde glemt hvor mye fet musikk Dirty Oppland faktisk har lagd.. ewhut? Liker DU rap? Norsk rap på toppen av det hele? G.I. Joe eide forresten. Hvis den bare hadde hatt mer blod så hadde den vært en klar 9/10. *Kremt* Sjekk signaturen hans! */Kremt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Oh well, snart på tide at jeg kommer meg i seng. *sette på enda en episode MacGyver* Endret 13. september 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Verste mølet jeg har hørt i dag, men det er samme for meg hva du hører på. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 *Kremt* Sjekk signaturen hans! */Kremt* Jeg sjekker ikke signaturer som består av 99999 linker:3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå