psyched Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Moren min hørte et intervju på radio av lederen i funcom om secret world. Jeg tror hun har blitt bittellitt mindre hard på dataspill Flott at han stiller opp og viser at dataspill ikke bare er nerding i en mørk kjeller. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg trenger virkelig ikke flere kanaler. Ikke sant, Laland? ^_^ Sikter du til at du streamer via nett? In that case trenger du ikke flere. Selv ser jeg ikke på TV annet enn valgdebatter. Akkurat.Nå har mamma klikket over databruken min igjen. Hva faen skal jeg liksom gjøre hvis jeg ikke har husarbeid eller jobb å gjøre for øyeblikket!? DET ER HELG FOR FAEN! Du burde sjekke om hun har hjerneblødninger. Btw, jeg visste ikke at CS 1.6 var på din liste av ''Beste spill jeg har spillt''. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 teletubbiekid, var du på Ski kino i går?Og gikk ut fra kinoen ca. kvart over ni sammen med et par andre? Isåfall gikk jeg rett forbi deg.. Det er korrekt. Jeg var så sulten at det føltes som om jeg sjanglet ut derfra xP Hvorfor hilste du ikke?^^ Nei si det, aner ikke hvorfor jeg ikke hilste. Mulig fordi jeg ikke var helt dønn sikker på at det var deg. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Kjedelig søndag på båten i dag nesten ingenting å gjøre, jeje Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nå har mamma klikket over databruken min igjen. Hva faen skal jeg liksom gjøre hvis jeg ikke har husarbeid eller jobb å gjøre for øyeblikket!? DET ER HELG FOR FAEN! Du burde sjekke om hun har hjerneblødninger. Btw, jeg visste ikke at CS 1.6 var på din liste av ''Beste spill jeg har spillt''. Wat. Hvilken liste? oO Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Men hvor mange av dere har en DreamCast, huh? HUH? Jeg har to av dem! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hadde dere det morsomt med å se på livestream i går eller? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Kjedelig søndag på båten i dag nesten ingenting å gjøre, jeje Gjør som meg; lag pannekaker edit: båt? Endret 13. september 2009 av Vaine Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Går skole på Skoleskipet Gann Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nå har mamma klikket over databruken min igjen. Hva faen skal jeg liksom gjøre hvis jeg ikke har husarbeid eller jobb å gjøre for øyeblikket!? DET ER HELG FOR FAEN! Du burde sjekke om hun har hjerneblødninger. Btw, jeg visste ikke at CS 1.6 var på din liste av ''Beste spill jeg har spillt''. Wat. Hvilken liste? oO Diskusjon.no - Ringer det en bjelle?Hadde dere det morsomt med å se på livestream i går eller? Ja, jeg filmet tilogmed. Men ingen lyd. :/ Lenke til kommentar
Safir Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Teletubbiekid: Hva i helv...var du på kino i går? HVILKEN FILM SÅ DU?! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nå har mamma klikket over databruken min igjen. Hva faen skal jeg liksom gjøre hvis jeg ikke har husarbeid eller jobb å gjøre for øyeblikket!? DET ER HELG FOR FAEN! Du burde sjekke om hun har hjerneblødninger. Btw, jeg visste ikke at CS 1.6 var på din liste av ''Beste spill jeg har spillt''. Wat. Hvilken liste? oO Diskusjon.no - Ringer det en bjelle? wat Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 teletubbiekid, var du på Ski kino i går?Og gikk ut fra kinoen ca. kvart over ni sammen med et par andre? Isåfall gikk jeg rett forbi deg.. Det er korrekt. Jeg var så sulten at det føltes som om jeg sjanglet ut derfra xP Hvorfor hilste du ikke?^^ Nei si det, aner ikke hvorfor jeg ikke hilste. Mulig fordi jeg ikke var helt dønn sikker på at det var deg. Haha, hadde vært et kleint scenario hvis det ikke var meg ja^^ "Næmmen halla, ærre teletubbiekid?!" "HOLD DEG UNNA MEG!!" Teletubbiekid: Hva i helv...var du på kino i går? HVILKEN FILM SÅ DU?! Husker ikke om det var igår eller forigårs, tror det var forigårs. Så District 9 som begynte halv 7 elns. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 (endret) Men hvor mange av dere har en DreamCast, huh? HUH? Hvor mange av dere har.. Donkey Kong Mini!!! Nintendo Game & Watch 2 Dual Screen B) Endret 13. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 ...og der var man hjemme etter en hyggelig østlandstur. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Teletubbiekid: Hva i helv...var du på kino i går? HVILKEN FILM SÅ DU?! Ikke i går, men på fredagen. Han gikk ut av kinoen i det jeg gikk inn. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Denne helgen gikk fort. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Gawd, September og Oktober er de værste månedene i året (kanskje sammen med Mars.) Kaldt og ekkelt, lite morsomt å gjøre og fullt av lekser. Meh <_< Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg har ingen lekser jeg;D *danser på bordet, yeaaah* Dessuten så kommer det mange awesome spill nå fram til jul. Kos deg! Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Idag har det vært sol og nærmere tredve grader her nede i Sør, så sørget for å ha det som antakelig ble årets siste utendørs grilling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå