Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal kjøpe Cod4 før du kjøper PS3? Til hvilken konsoll?
Litt dårlig forklart istad, men til PS3. Vi har en her hjemme, som jeg har kjøpt andre spill til. Men det er broren min sin, og han flytter sikkert snart, så jeg sparer. Btw, var det på Disney XD du så den reklamen? Var den på norsk?
Lenke til kommentar

... å spille det nye Prince of Persia har fått meg til å huske tilbake på hvor awesome Warrior Within var :V

Makan til konsollifisert skvip basert på en awesome serie. Borte er den deilige volden, den syke vanskelighetsgraden, de lettkledde damene, de varierte brettene, de kompliserte fellene, den ville akrobatikken kombinert med det enda villere kampsystemet. Det eneste som driver meg videre er den deilige grafikken:3

Lenke til kommentar
Litt dårlig forklart istad, men til PS3. Vi har en her hjemme, som jeg har kjøpt andre spill til. Men det er broren min sin, og han flytter sikkert snart, så jeg sparer. Btw, var det på Disney XD du så den reklamen? Var den på norsk?

Aha. Så den på Disney Channel, reklame for xD.

Lenke til kommentar

Aha. Så den på Disney Channel, reklame for xD.

Fikk Riks-TV på rommet igår, nå skrur jeg på DC og venter. B)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Dagens plan for min del er å spise og dusje, for å så få patchet bf2 helt opp. Tenkte jeg skulle prøve det spillet igjen, er en god stund siden sist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...