Mokko Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Haha, så tilfeldigvis en reklame på eh.. Disney Channel: "Skole om dagen... online-gamer om natten! Blablablabla...". Det er jo oss! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Men hvor mange av dere har en DreamCast, huh? HUH? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Du skal kjøpe Cod4 før du kjøper PS3? Til hvilken konsoll?Litt dårlig forklart istad, men til PS3. Vi har en her hjemme, som jeg har kjøpt andre spill til. Men det er broren min sin, og han flytter sikkert snart, så jeg sparer. Btw, var det på Disney XD du så den reklamen? Var den på norsk? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Men hvor mange av dere har en DreamCast, huh? HUH? Hvor mange av dere har.. Donkey Kong Mini!!! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg er mildere irritert. Min Nintendo DSi koser seg på nett med nettleseren, men prøver jeg å bruke noen nettunksjoner i et spill så neeida. FU. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 ... å spille det nye Prince of Persia har fått meg til å huske tilbake på hvor awesome Warrior Within var :V Makan til konsollifisert skvip basert på en awesome serie. Borte er den deilige volden, den syke vanskelighetsgraden, de lettkledde damene, de varierte brettene, de kompliserte fellene, den ville akrobatikken kombinert med det enda villere kampsystemet. Det eneste som driver meg videre er den deilige grafikken:3 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Du skal kjøpe Cod4 før du kjøper PS3? Til hvilken konsoll?Litt dårlig forklart istad, men til PS3. Vi har en her hjemme, som jeg har kjøpt andre spill til. Men det er broren min sin, og han flytter sikkert snart, så jeg sparer. Btw, var det på Disney XD du så den reklamen? Var den på norsk? Aha. Så den på Disney Channel, reklame for xD. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvor mange av dere har hero quest! I BRETTSPILL! Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Hvor mange av dere har hero quest! I BRETTSPILL! Jeg har det! Er det online? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Du skal kjøpe Cod4 før du kjøper PS3? Til hvilken konsoll?Litt dårlig forklart istad, men til PS3. Vi har en her hjemme, som jeg har kjøpt andre spill til. Men det er broren min sin, og han flytter sikkert snart, så jeg sparer. Btw, var det på Disney XD du så den reklamen? Var den på norsk? Aha. Så den på Disney Channel, reklame for xD. Fikk Riks-TV på rommet igår, nå skrur jeg på DC og venter. B) Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 rikstv er for pyser! canal digital ftw! 397 kanaler kapich! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg trenger virkelig ikke flere kanaler. Ikke sant, Laland? ^_^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nå som det er valg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Endelig våken, men lettere redusert.. På tide å ta en dusj, og så se om en ikke finner noe mat her. Lenke til kommentar
Error Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 God morgen forumfolk! Jeg hører at live-streamen var morsom, men jeg kunne dessverre ikke overvære den Hva er dagens plan? Personlig må jeg gjøre lekser (meh) og noen andre ting, og så har jeg muligens tenkt til å forumere litt og spille litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Dagens plan for min del er å spise og dusje, for å så få patchet bf2 helt opp. Tenkte jeg skulle prøve det spillet igjen, er en god stund siden sist. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg trenger virkelig ikke flere kanaler. Ikke sant, Laland? ^_^ Sikter du til at du streamer via nett? In that case trenger du ikke flere. Selv ser jeg ikke på TV annet enn valgdebatter. Kanskje jeg laster opp originalklippet selv.. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Nå har mamma klikket over databruken min igjen. Hva faen skal jeg liksom gjøre hvis jeg ikke har husarbeid eller jobb å gjøre for øyeblikket!? DET ER HELG FOR FAEN! Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 du er ikkje den første som har det problemet.. men tror ho har innsett at det nyttet ikke og klage Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 teletubbiekid, var du på Ski kino i går?Og gikk ut fra kinoen ca. kvart over ni sammen med et par andre? Isåfall gikk jeg rett forbi deg.. Det er korrekt. Jeg var så sulten at det føltes som om jeg sjanglet ut derfra xP Hvorfor hilste du ikke?^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå