Error Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har hatt LAN fra klokken fire på fredag inntil noen timer siden, og jeg er rimelig trøtt (ble lite soving), så jeg går og legger meg. Dere får ha en fortsatt god kveld! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 En moderator har hatt mitt navn på sine lepper. Shampooooo.... Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Streamingen var epic Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Gratulerer til Shampoo! Her er full quiz med fasit: Skjul 1.Hva slags våpen er det vanligste våpenet for en hovedkarakter i et Final Fantasy-spill å ha?Sverd 2.Hvilken spillserie har tatt navnet fra ett av tre punkter i en skygge? Penumbra 3.Hvilken animert tv-seriefigur har samme stemmeskuespiller som Marcus Fenix fra Gears of War? Bender i Futurama 4.Hvilken superhelt har fått sitt eget Lego-spill? Batman 5.I hvilken serie som foreløpig har fått to spill kan du velge å være ond eller enda ondere? Overlord 6.Fra hva slags type nettsted har hovepersonen Travis Touchdown i No More Heroes fått tak i lyssverdet sitt? Nettauksjon 7.Fra hvilken bok er navnene på de to mannlige hovedpersnonene i Devil May Cry-serien henter fra? Den Guddommelige Komedie av Dante 8.Nevn én egenskap drakta i Crysis-spillene gir deg. Superstyrke, usynlighet, ekstra armor, ekstra fart 9.I hvilket spill kontrollerer du Altaïr? Assassin's Creed 10.Når ble WoW sluppet? Tjuetredje november 2004 (10-årsdagen til WarCraft-franchisen) 11.Hva heter førstepersonsskrekkspillet hvor man har mulighet til å skru ned tiden og som låner elemtenter fra filmen The Ring? F.E.A.R. 12.Selskapet som skapte virusene heter Umbrella, noen av de som havner i uføret heter blandt annet Chris, Jill, Leon, Albert (som forøvrig egentlig er en drittsekk) og Claire, - men hvilket dyr har den fiksjonelle lille fjellbyen de første spillene i denne serien foregår fått navnet fra? Jeg godtar både norsk og engelsk. Vaskebjørn/Raccoon 13.13. Super Mario Bros. er verdens nest mestselgende spill. Hvilket spill har solgt mest? Wii Sports. 14.Når var The Great Videogame Crash of 1983? 1983. 15.Hva heter maskoten til Little Big Planet? Sackboy 16.Hvordan lyder Konami-koden? Opp, op, ned, ned, venstre, høyre, venstre, høyre, a, b, (Select, Start) Fra forumet: 17.Hvilket våpen ble kåret til tidenes beste spill-våpen? Gravity Gun i Half-Life-serien. 18.Fra hvilket smått legendariske spill på grunn av den dårlige engelskoversettelsen har AltF4 tatt sin avatar? Zero Wing 19.Forumet var et halvt år gammel 2. august '09 - hvor mange medlemmer var da registrert? Pluss/minus 200 3895 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg hadde bare 4 rette, men jeg torde ikke være med. :unsure: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg hadde alle rett (selvfølgelig), men sendte inn kun ni rette svar for å være snill mot Shampoo. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ok, til alle dere som vil ha plakater. Jeg lager en liste over hva jeg har og hvis det ikke er nok vil jeg sortere ut hvem som skal ha hva. Husk at jeg ikke gidder å betale porto. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Høres nydelig ut. Jeg er forøvrig i skikkelig godt humør nå. Helt sykt og. http://open.spotify.com/track/7cx6hiNiJIcSNfFZYW5fsQ Edit: Trådens høyeste GET! hittil: 55555 Endret 12. september 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Streaming paused. Det var den beste lørdagsunderholdningen jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Streamingen var episk, men både jeg og Benny glemte å legge til lyd når vi filmet. Vi får bare vente en time eller to. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg må si Løvebakken var hakket bedre, men de er unnskyldt. De er tross alt ikke finansiert og betalt med skattepenger. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) We suck.. E: Jaja, uansett var det episk! Endret 12. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg som hadde planer om å gjøre masse i ettermiddag/kveld også endte jeg opp med å se på denne nerdestreamingen istedet... Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg fikk ca 15.000 kr, to par mansjettknapper, kniv, flott kikkert og noen flere "småting". Jeg er godt fornøyd, synes jeg fikk passe med penger, synes bare det er dumt med folk som får flere titalls tusen kroner. Du syntes det er dumt at folk får det eller syntes du det er dumt DU ikke får det? Så hvorfor syntes du det er dumt at de får så mye? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Note to self: Lag ringetone av denne låta fra Kill Bill. http://open.spotify.com/track/3Y9wdXMh6sNt9fUwUqTqb7 Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Der var torrent oppe. Skal seede før jeg gir den ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Film av mini-forumtreff uten lyd? Ja... Damnit. Der skrudde jeg på Les Miserables i SPotify igjen og er atter en gang hekta. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 teletubbiekid, var du på Ski kino i går?Og gikk ut fra kinoen ca. kvart over ni sammen med et par andre? Isåfall gikk jeg rett forbi deg.. Det er korrekt. Jeg var så sulten at det føltes som om jeg sjanglet ut derfra xP Hvorfor hilste du ikke?^^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Film av mini-forumtreff uten lyd? Ja... Damnit. Der skrudde jeg på Les Miserables i SPotify igjen og er atter en gang hekta. Jeg filmet selfølgelig chatten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Filmet? Som i med videokamera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå