Lakus Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg tar gjerne imot alt jeg kan få Har både mitt eget rom, lillebror sitt rom og en kjellerstue å henge opp ting i. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Lyst på spillplakater jeg... Hva slags filmplakater har du? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Når jeg tenker meg om, så tar egentlig jeg også i mot det meste. Trenger det til film-rommet vi holder på med! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg fikk ca 15.000 kr, to par mansjettknapper, kniv, flott kikkert og noen flere "småting". Jeg er godt fornøyd, synes jeg fikk passe med penger, synes bare det er dumt med folk som får flere titalls tusen kroner. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Sjekker ut hva jeg har, også sender jeg dere PM med liste. ^__^ Lurer på hvilken film jeg skal se etter stengetid i dag. Har liksom sett det meste som er å se. UP har jeg ikke fått nøkkelen til (digital prosjektor) e.e. EDIT: De som kan møte meg i Oslo slipper porto. Det hadde vært nice. Endret 12. september 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 drugis er ikke videre god som Sub Zero i hvert fall. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Me want plakat. Send PM to me! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg vil gjerne se hva slags plakater du har Wildheart. Send meg en PM plis. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ida, sender du til meg også? xP Ida, sender du til meg også? xP Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg fikk ca 15.000 kr, to par mansjettknapper, kniv, flott kikkert og noen flere "småting". Jeg er godt fornøyd, synes jeg fikk passe med penger, synes bare det er dumt med folk som får flere titalls tusen kroner. Du syntes det er dumt at folk får det eller syntes du det er dumt DU ikke får det? Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ehrm, er det mini-forumtreff nå..? o.O Jeg tror jeg har gått glipp av noe. Uansett, er det lov å kjøpe 18+ spill hvis man har legimitasjon fra foreldrene sine? (Er 15.) Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det er lov å kjøpe spill med 18+ selvom du er under ja, men det er mange som nekter å selge det til deg da. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ehrm, er det mini-forumtreff nå..? o.O Jeg tror jeg har gått glipp av noe. Uansett, er det lov å kjøpe 18+ spill hvis man har legimitasjon fra foreldrene sine? (Er 15.) Tror ikke de lar deg kjøpe et spill bare fordi du har rappa bankkortet til farsan din xP Hvis du lar duden i kasssa snakke med en av folka dine på telefon derimot... Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ups, legimitasjon ble litt feil. Ta med lapp var det jeg mente Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Du trenger ikke en gang lapp. Det er lovelig å kjøpe, men som sagt så er det mange som ikke vil selge spill til folk under 18+. Da tror jeg ikke en lapp fra din kjære mor hjelper. Ups, legimitasjon ble litt feil. Ta med lapp var det jeg mente Lenke til kommentar
Error Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Når jeg i tillegg skal "abuse" et tilbud. Tror dere jeg kommer til å få lov? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Wildheart, er det lenge til lista dukker opp? Har lyst til å se på tv, men tør ikke forde jeg er redd for att lista kommer mens jeg ser på 8) Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg fikk ca 15.000 kr, to par mansjettknapper, kniv, flott kikkert og noen flere "småting". Jeg er godt fornøyd, synes jeg fikk passe med penger, synes bare det er dumt med folk som får flere titalls tusen kroner. Du syntes det er dumt at folk får det eller syntes du det er dumt DU ikke får det? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg fikk ca 15.000 kr, to par mansjettknapper, kniv, flott kikkert og noen flere "småting". Jeg er godt fornøyd, synes jeg fikk passe med penger, synes bare det er dumt med folk som får flere titalls tusen kroner. Du syntes det er dumt at folk får det eller syntes du det er dumt DU ikke får det? Misunnelig heter det Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 En fyr i klassen min fikk 150.000, det synes jeg er helt på trynet. Jeg hadde ikke klagt om jeg hadde fått et par tusenlapper til, men jeg er faktisk strålende fornøyd med det jeg fikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå