Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekker ut hva jeg har, også sender jeg dere PM med liste. ^__^

Lurer på hvilken film jeg skal se etter stengetid i dag. Har liksom sett det meste som er å se. UP har jeg ikke fått nøkkelen til (digital prosjektor) e.e.

EDIT: De som kan møte meg i Oslo slipper porto. Det hadde vært nice.

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar
Jeg fikk ca 15.000 kr, to par mansjettknapper, kniv, flott kikkert og noen flere "småting". Jeg er godt fornøyd, synes jeg fikk passe med penger, synes bare det er dumt med folk som får flere titalls tusen kroner. :)

Du syntes det er dumt at folk får det eller syntes du det er dumt DU ikke får det?

Lenke til kommentar
Ehrm, er det mini-forumtreff nå..? o.O

Jeg tror jeg har gått glipp av noe.

Uansett, er det lov å kjøpe 18+ spill hvis man har legimitasjon fra foreldrene sine? (Er 15.)

Tror ikke de lar deg kjøpe et spill bare fordi du har rappa bankkortet til farsan din xP

Hvis du lar duden i kasssa snakke med en av folka dine på telefon derimot...

Lenke til kommentar
Jeg fikk ca 15.000 kr, to par mansjettknapper, kniv, flott kikkert og noen flere "småting". Jeg er godt fornøyd, synes jeg fikk passe med penger, synes bare det er dumt med folk som får flere titalls tusen kroner. :)

Du syntes det er dumt at folk får det eller syntes du det er dumt DU ikke får det?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Misunnelig heter det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...