Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen.

 

Var oppe 8 i dag, har begynt å gjøre klar til folket kommer klokka 3. Nå skal jeg omsider somle meg til butikken.

Gleder meg. :) Reiser til flesland nå om en halvannen time eller noe sånt. Håper jeg finner rett tog, og folk for den saks skyld.

 

Toget ditt går akkurat klokken 3! Rekker du ikke det går det tog igjen klokken 4. Du har nummeret mitt, hadde vært greit om du sa i fra om du må vente en time hehe.

Du skal av på den første stasjonen du kommer til som heter Eidsvoll Verk, alså første stopp etter Gardermoen. Avgang høyre side. I'll be waiting!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
God morgen.

 

Var oppe 8 i dag, har begynt å gjøre klar til folket kommer klokka 3. Nå skal jeg omsider somle meg til butikken.

 

Gratulerer med dagen, Mokko!

Skal jeg ta med noe penger og sponse? Har litt smådårlig samvittighet for sistgang, kunne bare ha veksla pengene..

 

God morgen.

 

Var oppe 8 i dag, har begynt å gjøre klar til folket kommer klokka 3. Nå skal jeg omsider somle meg til butikken.

Gleder meg. :) Reiser til flesland nå om en halvannen time eller noe sånt. Håper jeg finner rett tog, og folk for den saks skyld.

 

Toget ditt går akkurat klokken 3! Rekker du ikke det går det tog igjen klokken 4. Du har nummeret mitt, hadde vært greit om du sa i fra om du må vente en time hehe.

Du skal av på den første stasjonen du kommer til som heter Eidsvoll Verk, alså første stopp etter Gardermoen. Avgang høyre side. I'll be waiting!

Skal vi Osloværingene ta det toget og da?

Lenke til kommentar
God morgen.

 

Var oppe 8 i dag, har begynt å gjøre klar til folket kommer klokka 3. Nå skal jeg omsider somle meg til butikken.

Skal jeg ta med noe penger og sponse? Har litt smådårlig samvittighet for sistgang, kunne bare ha veksla pengene..

 

Om vi spleiser på maten i kveld holder det lenge. Hehe du trenger da ikke tenke noe på forrige gang, jeg har ikke sjenka det en tanke.

 

God morgen.

 

Var oppe 8 i dag, har begynt å gjøre klar til folket kommer klokka 3. Nå skal jeg omsider somle meg til butikken.

Gleder meg. :) Reiser til flesland nå om en halvannen time eller noe sånt. Håper jeg finner rett tog, og folk for den saks skyld.

Skal vi Osloværingene ta det toget og da?

 

Jepp, det hadde vært knall om dere kunne det. Går fra Oslo S 14:21. Ta det som går til Eidsvoll, og gå av på Eidsvoll Verk, første stopp etter Gardermoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...