REALRAW Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Mokko: Hva skal du holde tale om? :o Tror han har konfermasjon eller noe. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 God morgen! Fikk oppkjøring, 22 september. Kanskje jeg rekker noen mc turer før snøen kommer. Idag har jeg lyst til å dra på fylla, men jeg har ikke råd og må bli hjemme. Blæh Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 God morgen. Var oppe 8 i dag, har begynt å gjøre klar til folket kommer klokka 3. Nå skal jeg omsider somle meg til butikken. Gleder meg. Reiser til flesland nå om en halvannen time eller noe sånt. Håper jeg finner rett tog, og folk for den saks skyld. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Jeg har konfirmasjon. :o Takker og bukker AltF4. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 OOOooo side 2772 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 God morgen. Var oppe 8 i dag, har begynt å gjøre klar til folket kommer klokka 3. Nå skal jeg omsider somle meg til butikken. Gleder meg. Reiser til flesland nå om en halvannen time eller noe sånt. Håper jeg finner rett tog, og folk for den saks skyld. Toget ditt går akkurat klokken 3! Rekker du ikke det går det tog igjen klokken 4. Du har nummeret mitt, hadde vært greit om du sa i fra om du må vente en time hehe. Du skal av på den første stasjonen du kommer til som heter Eidsvoll Verk, alså første stopp etter Gardermoen. Avgang høyre side. I'll be waiting! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Gratulerer med dagen, Lars, og ha en god helg. Gleder meg til å se listen over ting du har fått. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tv-en min er ødelagt Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Awkey. Det var trist å høre.. ;( Endret 12. september 2009 av Nonpoint Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ble ferdig med episode en av Tales of Monkey Island i sted. Nå står episode to for tur. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 God morgen. Var oppe 8 i dag, har begynt å gjøre klar til folket kommer klokka 3. Nå skal jeg omsider somle meg til butikken. Gratulerer med dagen, Mokko! Skal jeg ta med noe penger og sponse? Har litt smådårlig samvittighet for sistgang, kunne bare ha veksla pengene.. God morgen. Var oppe 8 i dag, har begynt å gjøre klar til folket kommer klokka 3. Nå skal jeg omsider somle meg til butikken. Gleder meg. Reiser til flesland nå om en halvannen time eller noe sånt. Håper jeg finner rett tog, og folk for den saks skyld. Toget ditt går akkurat klokken 3! Rekker du ikke det går det tog igjen klokken 4. Du har nummeret mitt, hadde vært greit om du sa i fra om du må vente en time hehe. Du skal av på den første stasjonen du kommer til som heter Eidsvoll Verk, alså første stopp etter Gardermoen. Avgang høyre side. I'll be waiting! Skal vi Osloværingene ta det toget og da? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 God morgen. Var oppe 8 i dag, har begynt å gjøre klar til folket kommer klokka 3. Nå skal jeg omsider somle meg til butikken. Skal jeg ta med noe penger og sponse? Har litt smådårlig samvittighet for sistgang, kunne bare ha veksla pengene.. Om vi spleiser på maten i kveld holder det lenge. Hehe du trenger da ikke tenke noe på forrige gang, jeg har ikke sjenka det en tanke. God morgen. Var oppe 8 i dag, har begynt å gjøre klar til folket kommer klokka 3. Nå skal jeg omsider somle meg til butikken. Gleder meg. Reiser til flesland nå om en halvannen time eller noe sånt. Håper jeg finner rett tog, og folk for den saks skyld. Skal vi Osloværingene ta det toget og da? Jepp, det hadde vært knall om dere kunne det. Går fra Oslo S 14:21. Ta det som går til Eidsvoll, og gå av på Eidsvoll Verk, første stopp etter Gardermoen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Okay. Da får jeg vel stå opp og begynne å sminke meg da. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 I want live-stream fra mini-treffet. Bruk ustream.tv. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kos dere på minitreffet da. Skal ned på raptusfestivalen i dag selv. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 I want live-stream fra mini-treffet. Bruk ustream.tv. Lagde konto der nå. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Tv-en min er ødelagt Noooes! D: Nå kan jeg ikke se deg bli voldtatt av zombier! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Det må jeg si! Merkelig enkelt å lage konto der og å faktisk få broadcastet. Har et show oppe og går nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå