Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folkens, er den godtatt, eller er det noe mer den trenger/noe som ikke bør være med?:

 

 

Skjul
Kjære mamma og pappa, kjære alle gjester;

Jeg vil gjerne takke alle som har kommet hit for å være tilstede på min store dag. Takk for alle de (forhåpentligvis) fine gavene jeg har fått.

 

Jeg vil gjerne takke mine foreldre som har gitt meg en fin og minnerik oppvekst, og som alltid har vært der for meg selv om jeg kanskje ikke alltid har vært like enkel å ha med å gjøre.. Jeg er også veldig takknemlig for at dere, kanskje mest mamma, har ordnet i stand et så fint selskap til meg, og jeg vil gjerne takke pappa for alle de fine ordene han kom med.

Jeg kan ikke si annet enn at dere har vært ganske gode foreldre, og jeg håper dere vil fortsette og støtte meg i fremtiden.

 

Jeg vil også rette en spesiell takk til mine tre søsken som har vært en del av livet mitt så lenge jeg kan huske. Selv om det kanskje ikke virker sånn hele tiden, så er jeg veldig glad i dere, alle tre.

 

Jeg vil gjerne takke alle her, som større eller mindre grad har vært med på å forme meg til den jeg er i dag, og jeg vil igjen takke alle som er med og bidrar til at jeg får en fin konfirmasjonsdag og et nytt, livsvarig minne.

Lenke til kommentar

Er for å legge inn et litt små-humoristisk element, og alle skjønner jo at vi ikke har vært verdens beste venner hele tiden, så det var vel også for å fjerne litt av den "Jeg elsker dere over alt på jord og vi er alltid gode venner og krangler aldri"-illusjonen..

 

EDIT: Men om det bare virker dumt så skal jeg fjerne den. Den er jo ikke knyttet til noen spesiell episode eller noe, de er jo stort sett gode foreldre.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Jaja, jeg får vurdere om jeg skal fjerne "ganske" eller ikke.

Noe jeg kom til å tenke på er at jeg nesten ikke har føyet gave-greiene en tanke, nå ble jeg nesten litt stolt av meg selv sammenlignet med den stadig voksende ungdomsgjengen som bare konfirmerer seg for gavene.. Dere får ha en god natt. :)

Lenke til kommentar
Husker jeg hørte det på bilradioen da jeg hadde blitt hentet fra skolen av mamma. Jeg forsto ikke helt hva det var for noe, men jeg så jo litt klipp og sånn på TV. Som den uvitende syvåringen jeg var tegnet jeg episoden som en tegneserie på fire ruter, og jeg gjenskapte hendelsen med papirfly og doruller. Uffameg...

Eneste jeg husker var att vi måtte ha ett minutts stillhet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Konfirmere seg i september?

Noen kirker har på høsttider.

 

Ang. 9/11, så er det eneste jeg husker er at jeg satt og spilte, mamma ropte på meg for å vise hva som hadde skjedd. Brydde meg ikke så mye, bare et fly som kjørte inn i en bygning liksom. Hadde reagert anderledes idag selvsagt.

Lenke til kommentar
@Laland: :o Å det vil jeg også ha. Me want, me want, me want!

Det er vannvittig fett! Fikk nylig de åtte nålene jeg trenger for å utfordre Elite Four. Venter til imorgen med å ta Victory Road B)

 

Ang. 9/11, så er det eneste jeg husker er at jeg satt og spilte, mamma ropte på meg for å vise hva som hadde skjedd. Brydde meg ikke så mye, bare et fly som kjørte inn i en bygning liksom. Hadde reagert anderledes idag selvsagt.

Husker det ganske likt. Mamma skrek "Håkon, kom og se!" og der så vi en sjelden gang på CNN. Mener det var første gang jeg hørte om Mr. Bin Laden også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...