Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er glad for at jeg slapp å holde tale i min konfirmasjon. Holdt med at fattern skrøt meg opp i skyene :)

 

Jeg må takke fattern for at han skryter meg opp i skyene.. :rolleyes:

 

EDIT: Er bare en halv side liksom, med store avsnitt og greier, så det blir ikke noe svære saker.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Kan fortsatt ikke tro at det er gått 8 år siden angrepene i USA.

Sitter å ser på filmen du og? ^^

 

Husker det som om det skulle vært i går hvordan jeg satt klistret til skjermen når direktesendingene rullet inn. Det er det første og hittil eneste punktet i mitt liv hvor alt annet rundt liksom bare har stoppet. Full konsentrasjon til TV'en og hva som skjedde på den.

Lenke til kommentar

Husker jeg var ferdig tidlig på skolen og var nedenom på jobben til fattern for å tigge penger når vi alle hørte om det første flyet på radioen. En kompis som var hjemme alene ringte meg og sa at jeg burde komme til han sporenstreks for å se den sykeste tv-sendingen han noensinne hadde opplevd. Det ble en spennende dag med popkorn, brus og sigaretter. Litt morbid humor attpåtil.

Lenke til kommentar
Kan fortsatt ikke tro at det er gått 8 år siden angrepene i USA.

Sitter å ser på filmen du og? ^^

 

Husker det som om det skulle vært i går hvordan jeg satt klistret til skjermen når direktesendingene rullet inn. Det er det første og hittil eneste punktet i mitt liv hvor alt annet rundt liksom bare har stoppet. Full konsentrasjon til TV'en og hva som skjedde på den.

Nå er det 8 år og 1 dag.

Lenke til kommentar

Husker jeg hørte det på bilradioen da jeg hadde blitt hentet fra skolen av mamma. Jeg forsto ikke helt hva det var for noe, men jeg så jo litt klipp og sånn på TV. Som den uvitende syvåringen jeg var tegnet jeg episoden som en tegneserie på fire ruter, og jeg gjenskapte hendelsen med papirfly og doruller. Uffameg...

Lenke til kommentar
Kan fortsatt ikke tro at det er gått 8 år siden angrepene i USA.

Sitter å ser på filmen du og? ^^

 

Husker det som om det skulle vært i går hvordan jeg satt klistret til skjermen når direktesendingene rullet inn. Det er det første og hittil eneste punktet i mitt liv hvor alt annet rundt liksom bare har stoppet. Full konsentrasjon til TV'en og hva som skjedde på den.

Ja, ser litt på den ja.

Og hadde det akkurat det samme. Alt fokuset til tv'en. Husker at jeg satt og spillte og hadde på "Etter Skoletid" når det ble brøte inn med ekstrasendinger. Husker det som det var i går. Fæle greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...