teletubbiekid Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Baconfett faktisk... er det positivt eller negativt? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Baconfett faktisk... er det positivt eller negativt? Jeg tenkte akkurat på det samme. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Positivt, indeed. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hjemme fra District 9 nå, den var lagd av baconfett. Om den nådeløse filmkritikeren lolidude også synes den er bra, kan jeg nesten ikke dy meg. Jeg må se District 9. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Nå dere allikevel er i gang med å gi filmer skryt; få med dere Inglorious Basterds dere som ikke allerede har gjort det. Fantastiske dialoger. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Positivt, indeed. Positivt. Alle ord med fett i er positivt. Ble litt skuffa over att den aldri skremte eller overasket meg Ellers så er det en veldig god film. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Fettfuck. Positivt? I think not. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jaja, veldig morsomt. Noen som har noen idèer til hva jeg kan finne på i 30 min? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Se på... Senkveld? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Jaja, veldig morsomt. Noen som har noen idèer til hva jeg kan finne på i 30 min? Fap. Jeg sitter og kikker så smått på kamera, enda jeg vet at jeg ikke får råd til å oppgradere utstyret mitt før til neste år. Tjohei, jeg får vann i munnen. 8D Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 For å svare på det så fikk jeg bare lyst til å sitere den forige posten min. Gormers, så du District 9 i kveld? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Nei -__- Endret 11. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Så du var ikke den syltynne emofyren som satt siden av meg med 20 sjokoladebarer, popkorn, baconcrisp og 2 brusflasker? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ahh synd at Morten Ramm gikk ut av Camp Senkveld Han er en av de desidert morsomste mennene i Norge syntes jeg >.< Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Alene? Nei desverre Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Reglene i førstepost sier at vi ikke skal bruke tråden til å reklamere for tråder vi trenger hjelp i. Det er vel i så fall ikke imot reglene å be folk få øynene opp for denne tråden? Som jeg ikke "trenger hjelp" i? Vil bare ha litt fart på sakene. @Snorre: Likte du virkelig System of a Down før? Hadde jeg aldri trodd! Ingenting å skamme seg over, forsåvidt, som du gir uttrykk for. De er tross alt vår tids største rockeband, og ikke uten grunn. Endret 11. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Alene? Nei desverre Ja, alene. Han knirket og knaset hele filmen. Aner ikke hvordan han klarte å spise så mye Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Har aldri tenkt over muligheten å se en film på kino alene. Men når jeg tenker over det så har det vært ganger jeg har ønska at jeg har vært helt alene Jeg vil forresten påberope meg at jeg kan nesten spise like mye sikkert, epic forbrenning is epic. Endret 11. september 2009 av Gormers Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Har aldri tenkt over muligheten å se en film på kino alene. Men når jeg tenker over det så har det vært ganger jeg har ønska at jeg har vært helt alene Jeg vil forresten påberope meg at jeg kan nesten spise like mye sikkert, epic forbrenning is epic. Det er digg å være på kino alene. Men nå er vel det kanskje mer stas for meg en for de over 18 Jeg spiser minst av alle jeg skjenner, men de er syltynne og jeg er rund. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 12 min igjen av batteriet. Da sier jeg hadet bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå