Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Reklame på Spotify er bare sååå yesterday.

Skal kjøpe Mac i morgen :D

Men stutrer fremdeles mellom 15" og 13".

Størrelsen på en 13" er perfekt for sofasurfing, men oppløsningen er hakket for lav.

15 tommeren sin skjerm er zexxy og den er bedre egnet for "fremtiden", men den koster noen lapper mer.

Decisions, decisions.

Lenke til kommentar
Men her er det egentlig ikke prisen som er problemet, men størrelsen også.

Det er ikke størrelsen det kommer an på.

Men vil du være praktisk så velger du selvfølgelig den minste, det er jo mye lettere å håndtere samt bære rundt på en 13". Og hva tenker du å bruke den til? Ikke sikkert du trenger 15".

Lenke til kommentar

Den vil bli mer eller mindre min hovedmaskin og derfor blir 13" (1280x800) litt for lite selv om det er portabelt og greit. Den skal tross alt ikke flyttes rundt så forferdelig mye lengre enn fra rom til rom ved vanlig bruk. Jeg takler ikke små skjermer over lengre perioder og det kan ikke portabilitet gjøre opp for. Størrelsen på skjermen til femten-tommeren er virkelig det som gjør den til et alternativ.

Er ikke alltid den minste er mest praktisk heller. Om jeg blir sliten i øya av å se på en liten skjerm hjelper det lite at den er lett. Men igjen så er den billigere og lettere. Jeg har vel forsåvidt vært bestemt på en 15" i en stund nå, men jeg er alltid i tvil helt til jeg har den i henda. Skal da å se på begge i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...