- FuzioN Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Dårlig start () på dagen, trådstenging. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Vel er jo ingen grunn til en sånn tråd når man allerede nesten har en lik der. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Dårlig start () på dagen, trådstenging. Da vet du det til nesten gang. Du finner det kanskje veldig morsomt å lage masse tråder, men så lenge vi ikke har bruk for dem på forumet så er det noe særlig vits. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Tenkte ikke bare på 200 kroner, men også requests. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Så du oppfordrer ham til å fortsette? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Requests kan googles. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Dårlig start () på dagen, trådstenging. Da vet du det til nesten gang. Du finner det kanskje veldig morsomt å lage masse tråder, men så lenge vi ikke har bruk for dem på forumet så er det noe særlig vits. Tenkte den var til bruk. Skjul Haha, se; jeg lagde en tråd!!!!!!!1111 :D :D Requests kan googles.Mener du at jeg skal google f. eks. ''COD5 200'' og få det opp? Forsto ikke helt den delen, gitt. Endret 11. september 2009 av HCG Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Neinei, ei jeg kjenner fikk 22.000. Går samme linje som meg. Jeg får 39000,- høhø Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Heldigris. <_< Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Da vet du det til nesten gang. Du finner det kanskje veldig morsomt å lage masse tråder, men så lenge vi ikke har bruk for dem på forumet så er det noe særlig vits. Det var vel neppe for å ha det morsomt han gjorde det, men heller fordi det kunne være nyttig. Men for all del, det er kjempeflott at du utnevner deg selv til forumpoliti sånn at du kan ta tak i alle dem som gjør noe feil og gi dem en skikkelig lærepenge! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Requests kan googles.Mener du at jeg skal google f. eks. ''COD5 200'' og få det opp? Forsto ikke helt den delen, gitt. Skal jeg forklare det nøyere for deg? OK, se det på denne måten: De fleste her på forumet selger faktisk ikke spill, så når du kommer med en request, hvorfor skal de finne en for deg? Hvorfor kan du ikke selv se om du finner noe på Kelkoo, Amazon eller eBay? Hvis du ikke finner noe på de stedene, er det tvilsomt at noen andre gjør det (eller gidder å prøve bare for din skyld) heller. Endret 11. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
psyched Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Om vi kan fortsette med middager så kan jeg skryte på meg hjemmelaget pizza! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Tenkte mer google-delen...men som Sigurd sier, jeg prøvde bare å lage en nyttig tråd. EOD. @ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Tøseguri, vet du om dell pc'ne fra skolen kan bruke laderne fra andre dell pcer? Glemte min i klasserommet, har en kamerat som går på en annen skole og har dell pc, laderen ligner men den ser litt annerledes ut tror du det vil fungere? Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 her blir det babymat! opperert kjeve som man nesten ikke kan bevege på.. nam babymat! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Hvorfor ikke prøve? @Vaenas Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Han kommer til meg uansett nå så hvorfor ikke ja. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Lurer virkelig på hva jeg kommer til å få i stipend. Tror ikke det blir mange hundrelappene, men det blir jo digg med gratis penger uansett.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Alltid litt leit å måtte betale for pengene sine, ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Ooo.. Her ser dere hva jeg skal snart bruke penger på. Awesome it is. Hva skal du med den tørr jeg spørre? Gleder meg til sommern jeg. Neinei, ei jeg kjenner fikk 22.000. Går samme linje som meg. Jeg får 39000,- høhø Men det er vel ikke utstyrsstipend? Heller boligstipend eller noe? Da vet du det til nesten gang. Du finner det kanskje veldig morsomt å lage masse tråder, men så lenge vi ikke har bruk for dem på forumet så er det noe særlig vits. Det var vel neppe for å ha det morsomt han gjorde det, men heller fordi det kunne være nyttig. Men for all del, det er kjempeflott at du utnevner deg selv til forumpoliti sånn at du kan ta tak i alle dem som gjør noe feil og gi dem en skikkelig lærepenge! IKKE SNAKK SÅNN TIL FOLK SOM GÅR PÅ SAMME SKOLE SOM MEG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå