Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dårlig start (:p) på dagen, trådstenging.

 

Da vet du det til nesten gang. Du finner det kanskje veldig morsomt å lage masse tråder, men så lenge vi ikke har bruk for dem på forumet så er det noe særlig vits.

Tenkte den var til bruk. :)
Skjul
Haha, se; jeg lagde en tråd!!!!!!!1111 :D :D :D :D
Requests kan googles.
Mener du at jeg skal google f. eks. ''COD5 200'' og få det opp? Forsto ikke helt den delen, gitt. Endret av HCG
Lenke til kommentar
Da vet du det til nesten gang. Du finner det kanskje veldig morsomt å lage masse tråder, men så lenge vi ikke har bruk for dem på forumet så er det noe særlig vits.

Det var vel neppe for å ha det morsomt han gjorde det, men heller fordi det kunne være nyttig. Men for all del, det er kjempeflott at du utnevner deg selv til forumpoliti sånn at du kan ta tak i alle dem som gjør noe feil og gi dem en skikkelig lærepenge!

Lenke til kommentar
Requests kan googles.
Mener du at jeg skal google f. eks. ''COD5 200'' og få det opp? Forsto ikke helt den delen, gitt.

 

Skal jeg forklare det nøyere for deg? OK, se det på denne måten: De fleste her på forumet selger faktisk ikke spill, så når du kommer med en request, hvorfor skal de finne en for deg? Hvorfor kan du ikke selv se om du finner noe på Kelkoo, Amazon eller eBay? Hvis du ikke finner noe på de stedene, er det tvilsomt at noen andre gjør det (eller gidder å prøve bare for din skyld) heller.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Ooo.. Her ser dere hva jeg skal snart bruke penger på. Awesome it is.

Hva skal du med den tørr jeg spørre? :whistle:

Gleder meg til sommern jeg.

 

Neinei, ei jeg kjenner fikk 22.000. Går samme linje som meg.

 

Jeg får 39000,- høhø :whistle:

Men det er vel ikke utstyrsstipend? Heller boligstipend eller noe?

 

Da vet du det til nesten gang. Du finner det kanskje veldig morsomt å lage masse tråder, men så lenge vi ikke har bruk for dem på forumet så er det noe særlig vits.

Det var vel neppe for å ha det morsomt han gjorde det, men heller fordi det kunne være nyttig. Men for all del, det er kjempeflott at du utnevner deg selv til forumpoliti sånn at du kan ta tak i alle dem som gjør noe feil og gi dem en skikkelig lærepenge!

IKKE SNAKK SÅNN TIL FOLK SOM GÅR PÅ SAMME SKOLE SOM MEG!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...