Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Øve til it prøve som jeg har etter gymmen, og forhåpentligvis se District 9 i Fredrikstad kino etterpå.

Uh, oh! Takk for påminelsen, tror jeg ser den i kveld også om jeg får med meg noen. Sal nr.2 ftw.

Noen av kompisene mine ser den nå -_-, jeg og en annen ble ikke med pga vi ikke ville skulke en prøve (dem slutta tidlig). Dem måtte absolutt se den tidlig pga den er 25kr billigere. Nei jeg kødder ikke, dem ville faktisk ha oss med, men sjåføren er en gjerrig soper tydeligvis. Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg ringte til han (etter prøva, da kompisen min ikke ville skulke med meg) og tilba meg å gi han dem jævla pengene hvis vi venta og så den i kveld like normal ppl, men så dro han inn at de andre som satt på ville ha det billig og, og at han allerede hadde dratt osv...

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Det er det at det er i Fredrikstad og er et stykke unna så det er stress å komme dit (kinoen der er mye bedre enn den lokale, sånn lydmessig), og at folka som satt på er noen av dem jeg vanker med. Og at jeg hater når "alle" har sett noe som jeg ikke har sett og vil gjerne se.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
God morgen kan vel jeg også si, selv om jeg har vært oppe noen timer nå.

 

Hva er folkets planer for dagen? :)

BUFFY!

 

Mamma tjener tydlighvis så mye at jeg ikke får mer enn 850kr i stipend. Det sa iallefall lånekassen :(

Utstyrs-stipend? Fikk det samme, får 850,- jeg og. Samme med Laland. Tror det er det man får i utstyrs-stipend med mindre du går idrett.

Neinei, ei jeg kjenner fikk 22.000. Går samme linje som meg.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...