Kiro Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 God morgen kan vel jeg også si, selv om jeg har vært oppe noen timer nå. Hva er folkets planer for dagen? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Øve til it prøve som jeg har etter gymmen, og forhåpentligvis se District 9 i Fredrikstad kino etterpå. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Den har jeg og lyst til å se. Nå skal jeg bare skrive ferdig denne oppgaven om Aleksander den store, og så skal blir det Gladiatoren med klassen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Trodde D9 skulle ha premiere i oktober på norske kinoer, jeg.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Det må i såfall være i kragerø, for den har premiere her i dag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Litt småimponert over Telenor nå egentlig. Ble oppringt av en fyr som hadde sett meg nevne problemene på Twitter og han skulle se på det med en gang. Fikk iallefall bekreftet at hastigheten var alt for lav. Den var satt til 1500/400 når vi skulle ha 12000/800+. +1 til Telenor Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Så han sporet deg opp via Twitter? Skummelt. Selv sitter jeg på biblioteket og skriver om utdanning i Sør-Afrika. Endret 11. september 2009 av Sidious Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Skummelt? Han jobber i telenor så er ikke så farlig da. Morsomt å spille ukulele på gangen, kanskje jeg skal skaffe meg en egen, en med realtivt god kvalitet kostet bare 1200 kr, så er verdt det. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Benny's back. Men hva mente du med dette: Etter å ha lest de 5 siste sidene her i SO1 kan jeg ikke forstå hvorfor jeg har likt HCG.. oO Du virket så rar på de sidene. Sikkert bare siden jeg ikke var der. ^^ Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Skummelt? Han jobber i telenor så er ikke så farlig da. Morsomt å spille ukulele på gangen, kanskje jeg skal skaffe meg en egen, en med realtivt god kvalitet kostet bare 1200 kr, så er verdt det. Nei, synes bare det var litt rart at Telenor oppsporet han via Twitter. Normalt ringer man jo internettleverandøren sin om man har problemer, ikke motsatt. Lenke til kommentar
User5876321 Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 viasat 4 er genialt.. først 3 episoder simpsons, så seinfeld og nå kongen av queens Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Og her sitter jeg og ser på Discovery Channel... Takk for tipset, Drizzt! Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 To lange timer med fysikk, så er det endelig helg! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Forståelig Sidous. Ikke drep meg men jeg lærte hele I'm yours på ukulele på 2 min. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Øve til it prøve som jeg har etter gymmen, og forhåpentligvis se District 9 i Fredrikstad kino etterpå. Uh, oh! Takk for påminelsen, tror jeg ser den i kveld også om jeg får med meg noen. Sal nr.2 ftw. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Forståelig Sidous. Ikke drep meg men jeg lærte hele I'm yours på ukulele på 2 min. Imponerende. Du får laste opp en video på youtube, og vise oss hvordan det skal gjøres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Morsomt å spille ukulele på gangen, kanskje jeg skal skaffe meg en egen, en med realtivt god kvalitet kostet bare 1200 kr, så er verdt det. Hørte jeg deg si konsert på kontoret? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Benny's back. Men hva mente du med dette: Etter å ha lest de 5 siste sidene her i SO1 kan jeg ikke forstå hvorfor jeg har likt HCG.. oO Du virket så rar på de sidene. Sikkert bare siden jeg ikke var der. ^^ Det kan så være. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Morsomt å spille ukulele på gangen, kanskje jeg skal skaffe meg en egen, en med realtivt god kvalitet kostet bare 1200 kr, så er verdt det. Hørte jeg deg si konsert på kontoret? Skal jeg sprenge ørene deres med sang også da eller? Spiller forøvrig gitar også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Morsomt å spille ukulele på gangen, kanskje jeg skal skaffe meg en egen, en med realtivt god kvalitet kostet bare 1200 kr, så er verdt det. Hørte jeg deg si konsert på kontoret? Skal jeg sprenge ørene deres med sang også da eller? Spiller forøvrig gitar også. sprenge ørene? Isåfall vil jeg ha noen konsert. Eller er det straffen for at vi blokkerte spotify? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå