Eplefe Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Jeg. Hater. DOSbox-konfig. Jesus, hva må man gjøre for å få spille litt abandonware? :< Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 DOSbox? Elaborate please. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 DOSBox emulates an Intel x86 PC, complete with sound, graphics, mouse, joystick, modem, etc., necessary for running many old MS-DOS games that simply cannot be run on modern PCs and operating systems, such as Microsoft Windows XP, Windows Vista, Linux and FreeBSD. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Takker. Og google er ikke min venn, vi har hatt en liten krangel. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) What he said. AbandonWare er gøyalt. Jeg har så mange minner til Lion King at jeg ville spille det, men DOSbox vil ikke samarbeideee. :< Edit: Fuckit. Bysselalle nu. Endret 10. september 2009 av Eplefe Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Hahahaha, jeg kan få tak i Uncharted 2 m/ekstramateriell for den nette sum av 208,- kr! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Memories http://open.spotify.com/track/1b8w4dK6qpyF8D5yVhZ3hx Låtene i dette spillet ble hørt ihjel, and then some. Endret 10. september 2009 av Villanden Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Nå stuper snart hodet mot tastaturet, så jeg sikter mot senga nå.. -.-' Natta' Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Jeg også.. Natta. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Nei bare opp og få signaturen på ett eller annet, vet ikke hva. Også skal jeg legge meg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Er det unormalt å brenne edderkopper man finner i huset sitt med Axe og lighter? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Nei. Men sånn da har jeg fått signert divs ting, nå kan jeg legge meg. Edit: Trodde det sto "normalt" og ikke "unormalt" så sto Ja først. Endret 10. september 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Det burde være veldig normalt. God natt. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Det er godt å høre at flere bringer de noble skikkene videre. Edderkopper er onde og må purges med alle tilgjengelige midler! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Hvis myten om at man får 10 års ulykke per ederkopp man dreper, da blir jeg en veldig ulykkelig person de neste... La oss se... 9x10^6 årene. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Memories http://open.spotify.com/track/1b8w4dK6qpyF8D5yVhZ3hx Låtene i dette spillet ble hørt ihjel, and then some. Oi oi oi klassiker Har hørt noen timer på de sangene ja Ohh så mange gode minner! Mange timer av lifet mitt som plutselig dukket opp nå! Er det unormalt å brenne edderkopper man finner i huset sitt med Axe og lighter? Syns det er mer unormalt at du faktisk har axe. Men liker at du bruker det som brennstoff da Utover dette så tror jeg at hva hver og en av oss gjør er unormalt i andres øyne... Horay dde på tysk! Endret 10. september 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Det skal ikke tukles med nasjonal-skatter. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Er det unormalt å brenne edderkopper man finner i huset sitt med Axe og lighter? Syns det er mer unormalt at du faktisk har axe. Men liker at du bruker det som brennstoff da Utover dette så tror jeg at hva hver og en av oss gjør er unormalt i andres øyne... Jeg fikk faktisk axen av en annen dude som ikke trengte den. Brukern bare som torch;D Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Benny's back. Men hva mente du med dette: Etter å ha lest de 5 siste sidene her i SO1 kan jeg ikke forstå hvorfor jeg har likt HCG.. oO Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 God morgen, alle folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå