Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Blir aldri gammel! Og er litt for å bryte stillheten. Har blitt kjent for to replikker på skolen; "Noen som har sett noen gode filmer i det siste?" og "Ja.. og ellers, da? Det går bra med alle?" når det er et fnug av stillhet i rommet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Forde man får en mye bedre PC uten ett avbitt eple på mye billigere. Men du får ikke engang i nærheten av noe i samme kvalitetsgruppe. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Blir aldri gammel! Og er litt for å bryte stillheten. Har blitt kjent for to replikker på skolen; "Noen som har sett noen gode filmer i det siste?" og "Ja.. og ellers, da? Det går bra med alle?" når det er et fnug av stillhet i rommet. Oh my god you are so badass may i touch you Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Hvorfor skal man betale mye pæng for å få en stygg maskin med et eple på? E: Og dårlig kvalitet. Endret 8. mars 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Forde man får en mye bedre PC uten ett avbitt eple på mye billigere. Men du får ikke engang i nærheten av noe i samme kvalitetsgruppe. Finnes ikke. Lenovo eller HP lager ikke sånne maskiner. Ihvertfall ikke sånne små i helt aluminium med 8,9" skjerm. Sånn som HP Mini. Det lager de ihvertfall ikke. Edit: Blir aldri gammel! Og er litt for å bryte stillheten. Har blitt kjent for to replikker på skolen; "Noen som har sett noen gode filmer i det siste?" og "Ja.. og ellers, da? Det går bra med alle?" når det er et fnug av stillhet i rommet. Oh my god you are so badass may i touch you Vente til poker! Endret 8. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg så Forgetting Sarah Marshall med min tante og onkel igår. Det ble litt flaut og vannskelig og late som att jeg ikke forsto vitsene. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvem her har drept denne tråden og byttet den ut med en overtrøtt fjortis med koffeinrus? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) *raises hand* Edit: var ment for Rider of Reason, men funka litt på EmoEmu også.. Endret 8. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 E: Og dårlig kvalitet. Hvor får du det fra? Lenke til kommentar
overagnar_InnleggNO Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor skal man betale mye pæng for å få en stygg maskin med et eple på? Så saklig vi er da Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er ikke helt sikker, men den er isåfall død for øyeblikket. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Beklager, men jeg er født uten evnen til å argumentere <_< Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Mø. For real? Mø. Dis shit be real. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Bæ. Til dere med Spotify: http://open.spotify.com/track/1zqynxbsJSrIEZi9aimzFP Endret 8. mars 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 *raises hand* Edit: var ment for Rider of Reason, men funka litt på EmoEmu også.. Var det ikke det jeg visste. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Tror jeg må utsette kommentarfelt-tråden, gutta. Kjenner det er på tide med nok en dose.. gah, hva kaller man det? noe på s.. sasesisosysusæsø.. søvn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå