Bloodlines Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvor har du hvert Benny ? Hw eller? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Mhm. Føler at jeg ikke passer så godt inn her. :S Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Du har jo så sexy dialekt Benny! Endret 10. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 What? Vi (jeg) føler at du passer inn her Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Vi vil ha deg her Benny! God natt, folkens. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Wtf. O.O Øm... Ja vel, da kan jeg sikkert henge litt her igjen! *Finne frem avataren sin igjen.* \o/ Endret 10. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Akkurat fått tilbake nettet i dag, men det er selvfølgelig latterlig lav hastighet på det i forhold til hva vi skulle hatt og det er ustabilt som fy. Jaja. Jeg får iallefall synket telefonen med Spotify. Jeg får dog ikke logget inn på forumet via PC'en. Alt annet funker (alt annet utenom masse). Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Yip vi vil ha deg her Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Alt annet funker (alt annet utenom masse). Okai, now has I en stykk avatar. Oooooog nå hopper jeg i køys. Har vært syk en uke (WOOOHOOO!!!) og skal på skolen i morgen. (FFFFFFUUUUU---) ---- Edit: Føkking shit, jeg glemte å si god natt.. God natt. Endret 10. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Skjønner ikke hvordan det går an å ikke passe inn i et forum som handler om ... alt. Da er man passe sær. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hehe. Vel, dete r jo et gamerforum, men akkurat denne tråden omhandler jo alt. vVel, for det meste omhandler den vel strengt tatt ingenting Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 det går an det. Men da er man litt vel sær kanskje ja Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Vet ikke med dere, men jeg er innlogget på Innlegg.no nå. For meg ser det ut til at forumet all verdens kategorier. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Jeg er sær! Ja, uansett; Jeg stikker bare innom en siste gang i kveld for å meddele det at jeg klarte å snike til meg en ekstra fridag! Null skole i morgen! Edit: Stryk det. Jeg blir her en stund. Endret 10. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg skulle egentlig rydde før jeg la meg, siden ei ny vaskedame kommer imorgen, men siden det er hennes første gang blir det litt ekstra rotete, og dermed en test for å se hvordan hun er. 'God natt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Jeg legger meg selv nå. Ha en tilnærmet god natt. Edit: Siste blogginnlegget til stephan Pastis, forfatteren av Pearls before Swine: I, RebelSeptember 10, 2009 When I was a kid, tattoos were a mark of rebellion. You had to be courageous to get one, because they would mark you as different. They marked you as dangerous. Unpredictable. You were Marlon Brando in The Wild One. Now everyone and their uncle has one. Tattoos are now as rebellious as a Rotary Club membership. That is bad. Because now I am 40 and I want to rebel. And I have no way to show it. The conformist masses have robbed me of my renegade symbols. So I am going to start something new. Something as dangerous and rebellious and outside the societal norm as tattoos once were. I’m going to start facing the back wall of elevators. I will miss my floor at times. I will be stared at by the squares. But fuck them. I’m Marlon Brando. Og denne mannen har vært advokat. Endret 10. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Forte meg å bli ferdig med bildene til i morgen så skal jeg legge meg jeg også. God natt sier jeg da nå. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Nettopp sett District 9, og det er en god film som anbefales. Er ikke så sikker på om det er årets, men den leverte et godt forsøk på å bli det. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Da har jeg lagt over hele sesong 9 av south park så dette blir en laaaang natt.. God natt! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Ferdig med å redigere og velge ut 5 bilder... Huff 4 som faktisk var bra, 1 som var ok. Jeg har blitt kresen på bildene mine, i fjor husker jeg at jeg syntes at bildene jeg tok så mye bedre ut, og ut av 100 bilder var i allefall 10-20 dem kvalifisert som bra. I år føles det mer som 1 av 100 som er kvalifisert som bra, og kanskje 5-10 av 100 som ok. Men gidder ikke å legge meg helt enda. Huff... Intervall i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå