Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trodde også jeg hadde fri i morgen så jeg hadde tid til å fikse litt opp til treff men jeg har visst fått ordentlig jobb frem til jul så da må jeg visst vøre med på planleggingsdager også.
Den var kjip.

 

Gleder meg forresten til Lørdag. :)

 

Anyways, nå er det middag og Jekyll på programmet.

Høres bra ut! Hvor langt har du kommet, og hva synes du?

 

Ååååå bare en episode til!

Know the feeling. ^_^

Buffy, kjøpte sesong 2 istad. :)

Det er en fin sesong, du har mye bra foran deg!

Ah. Har ehtraM tvunget seg på deg med sine serier også? :p

Hvordan kan du tro noe slikt. :innocent:

Lenke til kommentar

Er vel egentlig ikke så kjipt å ha fått "ordentlig" jobb i noen måneder til, så burde vel ikke klage :p

 

Er på episode 2, syns serien er bra men har jo noen åpenbare merkverdigheter. Sjekker ikke alle lommene når han leter etter bilnøklene? Ah come on, for det første er det bilnøklene han alltid irriterer seg over at er borte og for det andre er nøkkelknippet hans digert.

 

Gleder meg til lørdag selv! Selv om det blir en langt fredag og tidlig opp på lørdag for å rydde, vaske og så videre :lol:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Ah. Har ehtraM tvunget seg på deg med sine serier også? :p

Litt, denne serien gikk mer av seg selv etter at jeg så at hun hadde den som nr 4 på en serietest på facebook. Vi har jo så og si identisk smak på serier :p

 

Det viktigste er å ha flest innlegg i bildet av deg selv tråden. Postcount er oppskryt.

Lenke til kommentar
Er vel egentlig ikke så kjipt å ha fått "ordentlig" jobb i noen måneder til, så burde vel ikke klage :p

Mente selvfølgelig at det var kjipt at du måtte på planleggingsdag i morgen, og det skulle egentlig stå gratulerer der også. Så: Gratulerer med fast jobb!

 

Er på episode 2, syns serien er bra men har jo noen åpenbare merkverdigheter. Sjekker ikke alle lommene når han leter etter bilnøklene? Ah come on, for det første er det bilnøklene han alltid irriterer seg over at er borte og for det andre er nøkkelknippet hans digert.

Hehe... Kan ikke si jeg har irritert meg over det selv, synest bare serien er for genial til å irritere seg over noe i det hele tatt. Steven Moffat :love:

 

Gleder meg til lørdag selv! Selv om det blir en langt fredag og tidlig opp på lørdag for å rydde, vaske og så videre :lol:

Hehe... Får stressende dag i morgen/lørdag morgen jeg og, bare ikke helt på samme måte.

Lenke til kommentar
Ah. Har ehtraM tvunget seg på deg med sine serier også? :p

Litt, denne serien gikk mer av seg selv etter at jeg så at hun hadde den som nr 4 på en serietest på facebook. Vi har jo så og si identisk smak på serier :p

 

Det viktigste er å ha flest innlegg i bildet av deg selv tråden. Postcount er oppskryt.

Så man kan bare poste ett bilde i den tråden? 8D

Lenke til kommentar
Er vel egentlig ikke så kjipt å ha fått "ordentlig" jobb i noen måneder til, så burde vel ikke klage :p

Mente selvfølgelig at det var kjipt at du måtte på planleggingsdag i morgen, og det skulle egentlig stå gratulerer der også. Så: Gratulerer med fast jobb!

 

Er på episode 2, syns serien er bra men har jo noen åpenbare merkverdigheter. Sjekker ikke alle lommene når han leter etter bilnøklene? Ah come on, for det første er det bilnøklene han alltid irriterer seg over at er borte og for det andre er nøkkelknippet hans digert.

Hehe... Kan ikke si jeg har irritert meg over det selv, synest bare serien er for genial til å irritere seg over noe i det hele tatt. Steven Moffat :love:

 

Gleder meg til lørdag selv! Selv om det blir en langt fredag og tidlig opp på lørdag for å rydde, vaske og så videre :lol:

Hehe... Får stressende dag i morgen/lørdag morgen jeg og, bare ikke helt på samme måte.

 

Takk takk.

 

Har så lenge jeg kan huske irritert meg over sånne ting. de små detaljene. Som at det eksakte antallet mennesker overlever som det er seter i helikoptereet de flykter i. I hver forbanna film.

 

Hehe, på lørdag utpå dagen blir det bare avslapping!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...