- FuzioN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 djing0 skrev: Er til Xbox 360 Du får forresten COD4 til 219 inkludert frakt på lefdal.com, blir ikke stort billigere enn det Satser på at jeg får en eller annen kompensasjon fra CDON pga feilsendinga. Lolz, jeg fant det til 189,- inkludert frakt. Ownage. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hipstershit + screamoshit = Kos dere=3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 brokeNCYDE er fælt, rett og slett fælt.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er ikke egenetlig seriøst, er det vel? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 De har tydeligvis laget ganske mye annet... de andre låtene høres stort sett ut som 50 Cent med screamovokal istedet. Som om ikke de to sjangrene var jævlige nok alene... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hehe. Noe vi kan være aldeles enige om teletubbiekid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Fra Drøbak teletubbiekid? Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 HCG skrev: djing0 skrev: Er til Xbox 360 Du får forresten COD4 til 219 inkludert frakt på lefdal.com, blir ikke stort billigere enn det Satser på at jeg får en eller annen kompensasjon fra CDON pga feilsendinga. Lolz, jeg fant det til 189,- inkludert frakt. Ownage. Yey. Du sparer altså summen av en pakke tyggis på å bestille det på internett, istedet for å bare kjøpe det på Platekompaniet. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Faktisk fire tyggispakker.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 AltF4 skrev: Hehe. Noe vi kan være aldeles enige om teletubbiekid. Hva, har vi vært svært uenige om noe før? o.o Refresh me? TøseGuri skrev: Fra Drøbak teletubbiekid? Korrekt. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Mokko skrev: Faktisk fire tyggispakker.. Tssh, Stimorol Fusion is ze shit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 teletubbiekid skrev: TøseGuri skrev: Fra Drøbak teletubbiekid? Korrekt. Begynner å lure litt på hvem du er nå, godt mulig vi har sett hverandre. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) djing0 skrev: Mokko skrev: Faktisk fire tyggispakker.. Tssh, Stimorol Fusion is ze shit. Fortsatt to og to tredjedels tyggispakke. Endret 9. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 teletubbiekid, vi hadde jo den voldsdiskusjonen om Watchmen hehe. Nå skal jeg legge meg straks. Ha en litt god natt. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Da har jeg vært på kino og sett District 9. Meget solid film med bra skuespillerprestasjoner selv om jeg aldri har sett noen av skuespillerne tidligere. Syntes filmen var litt treg i begynnelsen, men det ble mer futt i den til slutt. 8/10. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Dritt firefox har sluttet og virke Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det er krise det, Brynjard. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Yip. Må vel få lastet ned opera da Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Mokko skrev: djing0 skrev: Mokko skrev: Faktisk fire tyggispakker.. Tssh, Stimorol Fusion is ze shit. Fortsatt to og to tredjedels tyggispakke. hvor får man kjøpt Stimorol Fusion til 4 kroner 0o? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Se på denne og resten av artiklene; forskjell på kvalitet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå