Vaenas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du kan bruke et relativt mørkt omeråde å ta bilde på, eller manipulere lyset slik at du får det dystert. Men alt handler med hvordan du får lyset inn på personen/motivet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Mkay. Takk.Får se hva jeg får til. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Endelig skiftet til "rett" nick..I have been waiting.Tøseguri! Ah... Jeg trenger å skaffe meg dame... :/ Er Wildheart fortsatt hos ShampooMacTavish, altså? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) I et dystert bilde ville jeg ha prøvd å få et mykt lys på motivet, dette gjelder selvfølgelig bare hvis du er i stand til å kontrolere lyset. Det har noe med hvor lyset kommer fra også, men det husker jeg ikke. Men det trenger du bare å tenke på hvis oppgaven lyder at du skal vinkle lyset til å få det til å se dystert ut. Ellers så bryr ingen seg om det. Edit: Nei hun er hjemme hos seg selv tipper jeg. Men jeg er ikke monogam vet du. Endret 9. september 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 lolololol, bestilte COD5 hos CDON og så ender de opp med å sende meg COD4 istedet. Jeg som gledet meg til å ha noe nytt å spille nå som jeg er syk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Endelig skiftet til "rett" nick..I have been waiting. Morsomt du skulle si det, for det jeg har brukt mest er Pac-Man. TøseGuri begynte som en intern spøk for et halvt år siden.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg slapp å gå til butikken. Kan eta prim på maten enda en dag jeg Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Nesten så jeg må øve litt til franskprøven i morgen. Men vet ikke om jeg orker.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 lolololol, bestilte COD5 hos CDON og så ender de opp med å sende meg COD4 istedet. Jeg som gledet meg til å ha noe nytt å spille nå som jeg er syk Send det til meg og be om nytt COD5. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Merdè sier du bare og går. Er nok eneste fransken jeg kan. Og je'taime eller noe slikt. Og silvoplæ. Endret 9. september 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 I et dystert bilde ville jeg ha prøvd å få et mykt lys på motivet, dette gjelder selvfølgelig bare hvis du er i stand til å kontrolere lyset. Det har noe med hvor lyset kommer fra også, men det husker jeg ikke. Men det trenger du bare å tenke på hvis oppgaven lyder at du skal vinkle lyset til å få det til å se dystert ut. Ellers så bryr ingen seg om det. Edit: Nei hun er hjemme hos seg selv tipper jeg. Men jeg er ikke monogam vet du. Altså, jeg har 3 bilder som allerede er tatt, og jeg skal gjøre dem litt dystre. Lenke til kommentar
the mobile king;o) Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er til Xbox 360 Du får forresten COD4 til 219 inkludert frakt på lefdal.com, blir ikke stort billigere enn det Satser på at jeg får en eller annen kompensasjon fra CDON pga feilsendinga. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Reserverte en drøss med plasser til District 9 premiere i Sandvika 2115 på fredag. Gleder meg! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hvor ble det av Mass Effect 2-tråden? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kanskje den mistet tråden? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Lol. Fant nemlig en video vel verdt å poste i den tråden. Men den er jo no where to be found. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Altså, jeg har 3 bilder som allerede er tatt, og jeg skal gjøre dem litt dystre. Da ville jeg prøvd å manipulere lyset slik at motivet fikk et mykt lys på seg, helst fra den originale lys kilden så slipper du at bildet skal se så utrolig manipulert, også ville jeg gjort andre deler av bildet mørkere. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Edit: En unge (sannsyneligvis) hadde pissa i sette jeg satt i på bussen hjem.... Like stor sjangse for att det var en full mann som følte att han var uffattelig morsom. Hva skal jeg finne på? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Det kan godt hende. Men ubehagelig var det likevel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 I klasserommet idag satt jeg ved siden av ei som lukta alkohol. Hun dro hjem senere. Slå den du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå