Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Bringer tilbake minner fra når jeg gikk media første året selv! Riktig nok spilte vi cod1 og bf1942 :3 Gleder meg til alle friminuttene fremover må bare få med noen jenter i klassrn så er vi i boks! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Men igjen er jeg veldig glad for å være ferdig med VGS for ever and ever ^^ Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg syns det er koselig, jeg. Men gleder meg nok mest til å studere i utlandet. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Æsj, jeg har så mye husarbeid å gjøre. Verst av alt er at jeg må gå på butikken. Ikke noe jeg hater mer! Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Wildheart: Har du planer om å dra utenlands? Hva skjer med bustebartepinn da? :| Om en snau time skal jeg, dama og noen venner på kino for å se District 9. \o/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Er DET det du hater mest? Av absolutt ALT? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Neppe. Men akkurat nå er det det. Når bokført saldo er 64,95 og disponibel saldo er 5064,95 - har jeg da penger eller har jeg ikke penger da? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Da har du 64,95 kr og får låne 5000 kr. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Så jeg kan bruke 5064,95 med en gang? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg syns det er koselig, jeg. Men gleder meg nok mest til å studere i utlandet. Koselig, helt til du må innom IT-avdelingen? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Disponibel er vel faktisk saldo. Bokført saldo er den saldoen de har registret(ergo en litt "eldre" saldo")? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Jeg pleier bare å se på det tallet som er høyest jeg også går jeg utifra det jeg. Ligger aldri i minus da. Edit: En unge (sannsyneligvis) hadde pissa i sette jeg satt i på bussen hjem.... Sinne... Men over til noe mer hyggelig, skal den sterkeste kebaben brenne i munnen? Jeg gikk inn kjøpte kebab i dag også spurte han i kassa, hvor sterk. Jeg svarte bare "Så sterk du får den", han nikker på hodet ser på meg også når jeg får kebaben sier han på kebab norsk "Lykke til". Jeg tar kebaben spiser den på vei til toget også når jeg er ferdig sier jeg "Skulle dette være det sterkeste? Helvette det brenner!" Og det brant i 10 sekunder også var det greit igjen. Noen som har prøvd å drikke et glass rent tabacco saus, den sterkeste, ikke lovlig i norge. Jeg bodde på doen i de neste 48 timene. Endret 9. september 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg syns det er koselig, jeg. Men gleder meg nok mest til å studere i utlandet. Koselig, helt til du må innom IT-avdelingen? Er ikke min skyld at Kjersti og nynorsken hennes er like tørr som sahara, da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hmm.. High Fidelity var ikke helt i min bil nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg syns det er koselig, jeg. Men gleder meg nok mest til å studere i utlandet. Koselig, helt til du må innom IT-avdelingen? Er ikke min skyld at Kjersti og nynorsken hennes er like tørr som sahara, da. Sant nok, nok av lærere som er litt..spesielle.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hm. Jaja, takk for svar! Nå får jeg kaste klær i vaskemaskinen og gå på butikken. STØNN! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har sett Ateuz i kantina en rekke ganger, neste gang jeg ser han skal jeg kaste noe på han og løpe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Endelig skiftet til "rett" nick.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Tøseguri! Ah... Jeg trenger å skaffe meg dame... :/ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hvordan kan jeg lage en dyster stemning på noen svarthvitt bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå