Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åh herre for en fuktig kveld det ble i natt. Endte opp i en veldig trashy leilighet med 2 dudes jeg traff på festen. Hyggelige karer begge to!

What? Drar du ut på fylla på en tirsdag kveld? xD

 

Oh yes! Alle de som holder til på et bygg kalt Stiften ble invitert på gratis grilling av Studentorgianisasjonen I Agder. (STA).

Altså først en gratis middag og så billig pils i den åpne baren :D

Lenke til kommentar

Vel om du føler for å jobbe når alle andre har fri og jobbe når alle andre jobber. Miste alle venner lite kontakt med familien og generelt dårlig helse. Store farer for å bli alkoholliker/narkoman. JObbe for 250k i året med litt tips. Jobbe 220timer pluss i mnd så er det det perfekte yrket :)

 

Edit:

grunnen til at kokker er harde på flaska er fordi tilgangen på alkohol er så forbanna lett...

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar
Romantisk? På teh interwebz heter det gaay.

Minusrespekt til deg.

Dere er så rare. SELVFØLGELIG var jeg helt seriøs når jeg sa det. Alle som er romantiske er homofile. Jeg spøkte ikke med det siden alle på internett bruker det som ett skjellsord uten å tenke seg om. Ironi heter det.

 

Edit: Skal jeg se på Scrubs eller Malcolm in the middle? Jeg liker Scrubs 10 ganger bedre, men jeg så den samme episoden i går.

Endret av lolidude
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Vi hadde et awesome friminutt idag. 20 stk fra mk1, og 20 fra mk2 spilte mot hverandre på COD2! Vi knuste dem!

 

Romantisk? På teh interwebz heter det gaay.

Minusrespekt til deg.

Dere er så rare. SELVFØLGELIG var jeg helt seriøs når jeg sa det. Alle som er romantiske er homofile. Jeg spøkte ikke med det siden alle på internett bruker det som ett skjellsord uten å tenke seg om. Ironi heter det.

 

Edit: Skal jeg se på Scrubs eller Malcolm in the middle? Jeg liker Scrubs 10 ganger bedre, men jeg så den samme episoden i går.

fortsatt, du brukte gay negativt, ergo minusrespekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...