Vaenas Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Får se når jeg kommer hjem, nå må jeg faktisk arbeide. Cya later all. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Selv om det ikke er stor fare for at det skjer når jeg sitter på jobb, låser jeg alltid maskinen når jeg forlater den.. Det er ren refleks som henger igjen fra når jeg gikk på skole. Sjæl. Gjør det faktisk hjemme også. Jeg blir nervøs når kjærringer vil sjekke face eller whatever på dataen min >_< Åh herre for en fuktig kveld det ble i natt. Endte opp i en veldig trashy leilighet med 2 dudes jeg traff på festen. Hyggelige karer begge to! What? Drar du ut på fylla på en tirsdag kveld? xD Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Romantisk? På teh interwebz heter det gaay. Minusrespekt til deg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg så District 9 i går jeg. Men jeg skjønner ikke helt hypen med den. I mine øyne var det en helt ok film, kanskje litt over snittet men ikke noe mer enn det. Veldig gode animasjoner skal dem ha da og spesialefekter generelt. Men ikke noe oskar verdig histore eller skuespiller prestasjoner... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hva er det den handler om egentlig? At aliens blir plassert i intergalaktiske asylmottak, basicly? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Nesten riktig. masse aliens blir plassert i en gettho lignende sak på jorda. så skjer det masse greier der mellom mennesker og aliens. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Aliensa skal symbolisere Apartheid regiemet, satt til en framtidig situasjon. Er snakk om rase skille osv. For de som faktisk forstår dette er filmen svært bra historie messig. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Joda men alikevel det er så mye greier i den filmen som ikke stemmer helt. Jeg skal ikke gå inn på hva som skjer for å ikke ødelegge opplevelsen til de andre. Men det er div ting som jeg ikke syns stemmer helt i filmen... Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Er det drama eller action? Vurderer å se den til helgen, men gidder ikke paye en hundrings for å se masse samfunnsfaglig pjatt om stakkars bongobongo-aliens. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Det er en del action i filmen ja Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Næmmen da erre greit^^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Filmen er action basert men historie i bakgrunnen, hvis du vil oppleve historien i filmen, er filmen bra, vil du bare oppleve Gore så er filmen bra. En skikkelig bra allrounder. Liker spesielt bra hvordan han ene banner XD. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg kommer sikkert til å se filmen igjen en gang men det er ikke en film jeg lengter etter å se igjen. Alt i alt syns jeg det var en ok film litt over snittet som jeg sa i ste. Det er bare min mening om filmen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Vannvittig god CGI, om ikke annet. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 LALAND, SHAMPOO! Slutt med å manipuler pollen nå. Lag en ny uten noen form for rivalisering. Now! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Det skal jeg ikke si meg uenig i men det er ikke alt som skal til for å lage en god film... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Sånn. Dette er en poll alle kan like. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Tetra Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Selvsagt så stemmer man på tetra! Endret 9. september 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Filmen er action basert men historie i bakgrunnen, hvis du vil oppleve historien i filmen, er filmen bra, vil du bare oppleve Gore så er filmen bra. En skikkelig bra allrounder. Liker spesielt bra hvordan han ene banner XD. Awesome. Ikke for å høres ut som en lavpannet actiontard (selv om jeg til en viss grad er det^^) men på kino så må jeg bare ha vold og ekslosjoner og høye lyder for å underholdes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå