Vaenas Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Å gå fra pcen på skolen er ikke lurt... Heldigvis fikk dem ikke gjort så mye, bare skrevet "Silje is Awesome" på twitter, men engang så klarte dem å fylle pcen med pron på 3 minutter... Effektive små djevler. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Nå stikker jeg hjem. Whooo! ^^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Så tidelig?!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Nå stikker jeg hjem. Whooo! ^^ Skulle ønske jeg også kunne dra så tidlig.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 I dag er det faktisk den 09.09.09 :odet er jo ganske ondt, hvis du snur det opp ned Oh, i dag kommer da en shitload med nye ting? Husker bare Remastered Beatles og MorphOS, men jeg vet det er mer. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg tar en pause fra forumet jeg folkens, ellers blir jeg aldri ferdig med alt jeg tydligvis har å gjøre. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Så tidelig?!? Japp. Vi fikk dra hjem og jobbe med oppgaven. Endret 9. september 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Tok en titt på TO-DO lista vi har på jobb, den er lang som et vondt år.. *grøsse* Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Glad jeg er ferdig på jobb, og ikke skal jobbe før fredag kveld klokken 20:30. Deilig følelse! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Har ikke startet på skolen i dag jeg:D edit: kom ut litt feil Endret 9. september 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Å gå fra pcen på skolen er ikke lurt... Heldigvis fikk dem ikke gjort så mye, bare skrevet "Silje is Awesome" på twitter, men engang så klarte dem å fylle pcen med pron på 3 minutter... Effektive små djevler. Haha, jeg elsker slikt^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Å gå fra pcen på skolen er ikke lurt... Heldigvis fikk dem ikke gjort så mye, bare skrevet "Silje is Awesome" på twitter, men engang så klarte dem å fylle pcen med pron på 3 minutter... Effektive små djevler. Haha, jeg elsker slikt^^ Selv om det ikke er stor fare for at det skjer når jeg sitter på jobb, låser jeg alltid maskinen når jeg forlater den.. Det er ren refleks som henger igjen fra når jeg gikk på skole. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 99% av gangene låser jeg også pcen, men engang innemellom glemmer jeg det og da skjer sånt. Husker en lærer drepte min personlige bærbare pc... Trond i Web var det. Fikk den til å leve etter en time, men da var jeg redd. Nå venter jeg på at Photoshop skal bli ferdig med å lagre et dokument derfor jeg har tid til å stikke innom her. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 99% av gangene låser jeg også pcen, men engang innemellom glemmer jeg det og da skjer sånt. Husker en lærer drepte min personlige bærbare pc... Trond i Web var det. Fikk den til å leve etter en time, men da var jeg redd. Nå venter jeg på at Photoshop skal bli ferdig med å lagre et dokument derfor jeg har tid til å stikke innom her. Trond? Haha, huff. Vi hadde det mye gøy med han. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hos oss sto han i meste parten av timen og snakket om spill, jeg er en gamer, men han klarte faktisk å gjøre meg lei spill. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hos oss sto han i meste parten av timen og snakket om spill, jeg er en gamer, men han klarte faktisk å gjøre meg lei spill. Jada, det gjorde ham med oss også. Men folka jeg gikk i klasse med hadde en sær greie for å lage bilder av ham. Manipulere hodet hans på totalt random ting og slikt. Er en egen gruppe for det på facebook enda. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Link? Pretty please Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Link? Pretty please Done ^__^ La oss bare si at klassen jeg hadde var veldig...spesiell. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Åh herre for en fuktig kveld det ble i natt. Endte opp i en veldig trashy leilighet med 2 dudes jeg traff på festen. Hyggelige karer begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå