Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Å gå fra pcen på skolen er ikke lurt... Heldigvis fikk dem ikke gjort så mye, bare skrevet "Silje is Awesome" på twitter, men engang så klarte dem å fylle pcen med pron på 3 minutter... Effektive små djevler.

Haha, jeg elsker slikt^^

 

Selv om det ikke er stor fare for at det skjer når jeg sitter på jobb, låser jeg alltid maskinen når jeg forlater den..

 

Det er ren refleks som henger igjen fra når jeg gikk på skole.

Lenke til kommentar

99% av gangene låser jeg også pcen, men engang innemellom glemmer jeg det og da skjer sånt. Husker en lærer drepte min personlige bærbare pc... Trond i Web var det. Fikk den til å leve etter en time, men da var jeg redd. Nå venter jeg på at Photoshop skal bli ferdig med å lagre et dokument derfor jeg har tid til å stikke innom her.

Lenke til kommentar
99% av gangene låser jeg også pcen, men engang innemellom glemmer jeg det og da skjer sånt. Husker en lærer drepte min personlige bærbare pc... Trond i Web var det. Fikk den til å leve etter en time, men da var jeg redd. Nå venter jeg på at Photoshop skal bli ferdig med å lagre et dokument derfor jeg har tid til å stikke innom her.

Trond? Haha, huff. Vi hadde det mye gøy med han.

Lenke til kommentar
Hos oss sto han i meste parten av timen og snakket om spill, jeg er en gamer, men han klarte faktisk å gjøre meg lei spill.

Jada, det gjorde ham med oss også. Men folka jeg gikk i klasse med hadde en sær greie for å lage bilder av ham. Manipulere hodet hans på totalt random ting og slikt. Er en egen gruppe for det på facebook enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...