Vaenas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 God morgen alle sammen, sitter på skolen i norsk timen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg sitter på jobb.. Alltid like morsomt.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg skal passe på å sende hele klassen med IT problemer til deg jeg, så har du litt å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg skal passe på å sende hele klassen med IT problemer til deg jeg, så har du litt å gjøre. Jeg er glad jeg har lås på døra.. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 I dag er det faktisk den 09.09.09 :o det er jo ganske ondt, hvis du snur det opp ned Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 I dag har modern bursdag, kanskje jeg får ta en tur innom i kveld da. Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kompisen min og forsåvidt, sikkert gøy å bli myndig på en sånn dato, selv om han ikke viser det.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Da får du hilse og si gratulerer fra meg da. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 God morgen. I kveld bærer det på kino for å se District 9, men før det blir det nok noen timer med lesing på biblioteket. -_- Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kommer nok til å se den filmen etter stengetid til helgen. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Wildheart: Du jobber på kino, ja. Hvordan har det gått? Trives du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 District 9 ja, den har jeg lyst til å se. Får se om jeg ikke finner noen å se den med Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har sett District 9 allerede jeg Faren min kjenner han som driver kinoen du jobber på Wildheart, så vi pleier å få før premiere billetter. Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 God morgen forumfolk! Det er egentlig litt deilig å være syk når man ikke føler seg helt elendig. Tipper jeg går på skolen igjen i morgen, men vi får se. Hva er dagens planer for forumfolket? Lenke til kommentar
Whiteknight Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg også har sett D9, og fy faen for en film! :elsk: Skal se den igjen på kino! Den fauk rett opp der på min topp 5 liste over alle filmer ever! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Hva er dagens planer for forumfolket? Skal la skoledagen gå sin gang, og så skal jeg møte en venninne som jeg ikke har sett på en måned... Gleder meg. ^_^ Lenke til kommentar
Safir Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Wildheart: Du jobber på kino, ja. Hvordan har det gått? Trives du? Grei nok jobb det, ja. Bedre enn å sitte i kassa på Rema. For min del, vertfall. Jeg har tekst nå. Fikk en ganske oppmuntrende tilbakemelding fra læreren. Hun sa jeg var utrolig dyktig og kunne få hvilken som helst karakter. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Skal dusje og finne meg noe å spise før jeg setter kurs for biblioteket. :| Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Jeg lurer på hvor jeg har vært de siste ukene, kan ikke huske å ha sett norsk læreren min før jeg, og tydligvis har jeg gjort lekser som jeg ikke visste jeg har gjort engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå