Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hvilken merkelig avatar er det som har erstattet brystene wildheart? Alliance-logo. World of Warcraft. Men nå var det ikke mine pupper heller, da. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Nei... Nå er det faktisk god natt... God natt alle kjære små. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 det var liksom symbolet på Wildheart det - animeboobs Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 det var liksom symbolet på Wildheart det- animeboobs Greit, greit. Jeg bytter i morgen. Men bare fordi du er så søt. OK NOK NÅ! Avatarfanatikere. x3 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Ja, trodde du hadde lært siden sist. Avatar bytte hos deg er ikke populært! Edit: Yay Edit2: Med den seieren i boks legger jeg meg. God natt! Endret 8. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Nettopp lest gjennom de siste sidene. Mye rart som sto der o_O Må si at elleve-åringer kan være ganske naive i blant. Og Rider, kan du poste den historien du vant en tusenlapp med? Du driver hele tiden og sier at du skriver bøker, men vi ser aldri noen ting /hrmph Endret 8. september 2009 av Error Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) det var liksom symbolet på Wildheart det- animeboobs Greit, greit. Jeg bytter i morgen. Men bare fordi du er så søt. OK NOK NÅ! Avatarfanatikere. x3 Det er et eller annet nedverdigende med å bli kalt søt. Det gjør at jeg føler meg som en kosebamse, noe jeg absolutt ikke er. Jeg er en grizzlybamse, RWAWR >=U a-ny-ways MSN og face er omtrent dødt nå, så tror jeg køyer. God kveld, internett, og takk for idag. JAAA, lolidude. Alle trodde Wildheart var en tegneseriefigur=D Endret 8. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hvilken merkelig avatar er det som har erstattet brystene wildheart? Alliance-logo. World of Warcraft. Men nå var det ikke mine pupper heller, da. Du ødela mange liv nå. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Greit, her har dere pupper. Jeg får nesten ta kvelden. God natt, folkens. ^^ Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hvilken merkelig avatar er det som har erstattet brystene wildheart? Alliance-logo. World of Warcraft. Men nå var det ikke mine pupper heller, da. Du ødela mange liv nå. HAHAHAhahahahhhhh............. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Greit, her har dere pupper. Jaaay, nå slapp jeg å legge meg med wizzardpenis som det siste bildet jeg fikk i hodet før jeg sovner. Dumme Cracked.com som sensurer banneord men ikke penisen til menn i trollmann kostymer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Oi, klokka er over midnatt allerede. Dere får ha en god natt. Sov godt og drøm søtt om... Err *finne et av dagens tema som passer å drømme søtt om* Tja.. Pupper! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hmmm vet enda ikke når jeg skal komme på jobb i morra... og der fikk jeg melding om kl 5... Da blir det Champions online i natt da Hei carina Endret 8. september 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Nettopp lest gjennom de siste sidene. Mye rart som sto der o_O Må si at elleve-åringer kan være ganske naive i blant. Og Rider, kan du poste den historien du vant en tusenlapp med? Du driver hele tiden og sier at du skriver bøker, men vi ser aldri noen ting /hrmph Jeg er ganske så beskjeden når det kommer til skribleriene mine okey! Men du skal ikke se bort fra at det plutselig dukker opp noe. Kanskje hvis du er snill og grei skal jeg sende deg en liten del av boka. Edit: Og hvis jeg skal pirke så er det fremdeles bare bok i entall jeg skriver. ^_^ Nå skal jeg se litt Supernatural og Death Note så er det drømmeland for meg. E: Noen som ennå er våkne? Endret 9. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jeg har faktisk sluttet å hore achievements. :3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Pac-man: Teletubbiekid kom på noe genialt da. Starte innsamling for å få deg til å gå sånn offentlig. Kanskje en svipptur innom en by eller noe? Jeg skal ha temmelig godt betalt for det der.. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hvor godt betalt da? ;D Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hvor godt betalt da? ;D Nei si det.. Er det nå jeg skal komme med krav på flere tusen kroner? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 God morgen, forumfolk. ^^ Lenke til kommentar
Haunts Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Good morning alltid like godt å starte dagen med en time hvor man gjør "prosjekt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå