Kiro Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Kos dere videre med hva enn dere holder på med... God natt. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 We got a deal! Får bare håpe de i kantina kan forskjell på en 100 lapp og en 200 lapp nå da. Jeg liker dem ikke. De krevde fem kroner for en jævla plastgaffel. e.e Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Her er jeg hver dag. Men Wildheart du var min for 10 min i morgen, husker du? Det var en avtale, noen må fjerne den totale overkåtheten min. Japp. Mot en baguette fra kantina? =D =D Det der må jeg se.. At vi spiller Billiard i 10 min? Billiard på Drømtorp? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 We got a deal! Får bare håpe de i kantina kan forskjell på en 100 lapp og en 200 lapp nå da. Tviler jeg på sterkt på.. Det gjør jeg også, hadde det ikke vært for at jeg jobber med penger selv hadde jeg nok hatt mindre penger enn jeg skulle nå. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Næmmenassadagårjegogleggermegjegda. Natta. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 @Wildheart, også 1 krone for en kopp, men koster det penger for en gaffel? Jeg bare gikk og tok en jeg. @Pac-Man, Nei må inn til bowlinga i ski, bli med du også da så har jeg enda en jeg forhåpentligvis kan eie. Oja det var 2.april du hadde bursdag? Da møter jeg opp med drag queen outfit og synger bursdags sang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 @Wildheart, også 1 krone for en kopp, men koster det penger for en gaffel? Jeg bare gikk og tok en jeg. @Pac-Man, Nei må inn til bowlinga i ski, bli med du også da så har jeg enda en jeg forhåpentligvis kan eie. Oja det var 2.april du hadde bursdag? Da møter jeg opp med drag queen outfit og synger bursdags sang. Sure, jeg er med. Du skal møte opp på TG i fullt drag-queen outfit? Det gleder jeg meg til å se.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Å Faen det er TG da... Men ja har jeg sagt noe får jeg vel gjøre som jeg har sagt. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Pac-man: Deg i høye hæler <3 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Wait WHAT?! Vaenas som dragqueen på TG10? LETT jeg skal dit i år også, med kamera selvfølgelig=3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Å Faen det er TG da... Men ja har jeg sagt noe får jeg vel gjøre som jeg har sagt. Jeg gleder meg allerede.. Huk tak i meg når dere stikker til Ski for å spille billiard. Dere vet hvor jeg er/hvordan dere skal få tak i meg. Jeg stikker ihvertfall i seng nå, jobb i morgen.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Men du gjør gjengjeld første april på bursdagen min da? Edit: Teletubbie, lage Drag queen booth? Må kjøpe drag queen outfit da. Hvor får jeg tak i det? Endret 8. september 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Pac-man: Deg i høye hæler <3 Og sminke.. Minn meg om det på forhånd når du skal sminke meg, må se helt fortreffelig med meg i sminke, høye hæler og tredagersskjegg.. Skikkelig sexy.. @ Vaneas: Kan absolutt ikke garanteres.. Endret 8. september 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Edit: Teletubbie, lage Drag queen booth? Må kjøpe drag queen outfit da. Hvor får jeg tak i det? Hva mener du? Jeg har allerede folk å dra med, og jeg tviler sterkt på at de blir med på å kle seg ut som kjærringer. Ikke det at jeg ville vært med uansett, noe så grusomt O_O Dragqueen outfits består da bare av kjoler, nasty sminke og fake fjør og annent juggel? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hmm... Men jeg vil få en spesiell gave til 18 års dagen min. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 TøseGuri (!):Det hadde faktisk vært hysterisk artig. Jeg hadde betalt MYE for å se det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 TøseGuri (!):Det hadde faktisk vært hysterisk artig. Jeg hadde betalt MYE for å se det! Skal vi gjøre det? Jeg er med, så lenge jeg slipper å gå slik på jobb.. Ta det i høstferien eller noe slikt? Så skal jeg la være å barbere meg, så det virkelig blir enda mer sexy Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Huff... Vanskelig å holde seg i 10 forskjelige SO type tråder på engang... Men har en følelse av at jeg burde legge meg nå, er ikke trøtt... Men men, er kanskje lurt. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Pac-man: Teletubbiekid kom på noe genialt da. Starte innsamling for å få deg til å gå sånn offentlig. Kanskje en svipptur innom en by eller noe? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Hvilken merkelig avatar er det som har erstattet brystene wildheart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå