Mokko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nettopp. Bak deg, i bakgrunnen. Kan fortsatt ikke se dem, men du er gøy, så det er greit. Det er der dette kommer inn: Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 I så fall må ordet gay ha skiftet betydning igjen. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Rider, da. Hvor romantisk er det ikke å spørre mens man sitter rundt bordet med et glass vin "Du... hva er egentlig for svært for deg?". Sånn oppfører man seg ikke ovenfor en dame. Pfft. Prøv! Bare prøv, jeg lover deg, hvis du er heldig så kan det få episke resultater! "Du... hva er egentlig for svært for deg?" "Jeg vet ikke. Skal vi teste?" *Denne sangen spilles av i hodet ditt* FUCK YEAH! Endret 8. september 2009 av teletubbiekid Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hm, sitter og vurderer om jeg endelig skal legge ut et bilde av meg selv i bilde-tråden, eller om jeg skal legge meg. Dilemma... Endret 8. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Superhawt. EDIT: Ikke tro du var rask nok. ^_^ Endret 8. september 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nå legger jeg meg, sikkert litt for tidlig. God natt! Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hm, sitter og vurderer om jeg endelig skal legge ut et bilde av meg selv i bilde-tråden, eller om jeg skal legge meg. Dilemma... Do it. Så skal jeg være slaven din en helt dag. Lover! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Her hopper jeg visst rett inn i seksualundervisningen. Husk kondom da, barn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Her begynner det å bli en stund siden sist jeg var.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Skal til institutt for seksuell informasjon om en uke... Vi har btw verdens kuleste vikar for tiden. Han lærer oss å lage hjemmebrendt i naturfagtimen og er generelt en fet fyr som gjør timene morsomme. Han sang en matteregel som en operastrofe også.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Her er jeg hver dag. Men Wildheart du var min for 10 min i morgen, husker du? Det var en avtale, noen må fjerne den totale overkåtheten min. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hm, sitter og vurderer om jeg endelig skal legge ut et bilde av meg selv i bilde-tråden, eller om jeg skal legge meg. Dilemma... Do it. Så skal jeg være slaven din en helt dag. Lover! Lover? Virkelig lover-lover? Hm. Straks tilbake, må sjekke om jeg finner et bra bilde. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Yay hadde håpet på praksis i morgen, men neida teori Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Her er jeg hver dag. Men Wildheart du var min for 10 min i morgen, husker du? Det var en avtale, noen må fjerne den totale overkåtheten min. Japp. Mot en baguette fra kantina? =D =D Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 www.google.no søk etter sexy girls or whatever makes u fizz... så er det bare å ta fru høyre og fap i vei! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Her er jeg hver dag. Men Wildheart du var min for 10 min i morgen, husker du? Det var en avtale, noen må fjerne den totale overkåtheten min. Japp. Mot en baguette fra kantina? =D =D Det der må jeg se.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 We got a deal! Får bare håpe de i kantina kan forskjell på en 100 lapp og en 200 lapp nå da. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nettopp. Bak deg, i bakgrunnen. Høyballene er bak igrunn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 We got a deal! Får bare håpe de i kantina kan forskjell på en 100 lapp og en 200 lapp nå da. Tviler jeg på sterkt på.. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Her er jeg hver dag. Men Wildheart du var min for 10 min i morgen, husker du? Det var en avtale, noen må fjerne den totale overkåtheten min. Japp. Mot en baguette fra kantina? =D =D Det der må jeg se.. At vi spiller Billiard i 10 min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå