Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Har det så mye å si om Idealtid og ideal lengde? Folk har sine egne preferanser og får nyte det på den måten de vil. Hvis Shampoo syntes at 10 minutter er nok så er det vel det for han. Edit: Kort økt i kveld hopper i dusjen. And no peeking people! Endret 8. september 2009 av Vaenas Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er vel det subjektive gjennomsnitt, da. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er en stor forskjell på hva folk tror er gjennomsnittet og det som faktisk er det. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er vel det subjektive gjennomsnitt, da. Fra lommelegen eller noe. "Norge regner man at gjennomsnittspenisen ligger mellom 14-16 cm i lengde (målt fra mageskinnet til tuppen av penis)." Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg blir litt redd om den er for stor. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Huff det må være slitsomt å ha en i størrelse hest. Endret 8. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 "She won't let me fuck" Faen heller, folk undervurderer Afroman sin poesi. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Tema var egentlig ganske fritt, det var en liten (morsom) historie om *kremt* to litt for seriøse personer sørfra, på besøk i nord. Nå må du ivertfall poste den! Jeg ser høyballer rulle i bakgrunnen. Og sirrisene spiller i bakgrunnen. Endret 8. september 2009 av backstabber Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det er vel det subjektive gjennomsnitt, da. Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg blir litt redd om den er for stor. Hva er for stort for deg? Er det "værst" med for langt eller for tykt? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fant du ikke ut det i løpet av 22 min Shampoo. :o @backstabber: Ja skal se hva jeg får til. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Rider, da. Hvor romantisk er det ikke å spørre mens man sitter rundt bordet med et glass vin "Du... hva er egentlig for svært for deg?". Sånn oppfører man seg ikke ovenfor en dame. Man spør forsåvidt ikke i akten heller. Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg syns 19-20 cm er stort. Litt for stort egentlig. Klart, man blir vant til det, men man må likevel være litt forsiktig. Drøy tykkelse kombinert med finfin lengde er det "verste", eller noe. Dere har rett, det er skikkelig romantisk. Q.Q Endret 8. september 2009 av Wildheart Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Så sa jeg heller ikke at du skulle spørre da. Men så finner jeg en god (ikke om sånne ting selvfølgelig) samtale 10 ganger bedre enn selve samleiet. Edit: Og svært lite kan måles seg med at hun sovner i fanget ditt, for så å våkne og se deg lenge inn i øynene, og vi har en samtale uten ord. Endret 8. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Oi, så det er der lista ligger (for noen). Jeg får for meg at gutter alltid synes det er om å gjøre å ha lengst mulig, men samtidig at damer mener det er oppskrytt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg ser høyballer rulle i bakgrunnen. Kanskje ikke så rart med tanke på alle gårdene i nabolaget ditt. Litt rart med tanke på at jeg sitter inne på rommet mitt med det eneste vinduet her bak meg. Nettopp. Bak deg, i bakgrunnen. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Så sa jeg heller ikke at du skulle spørre da. Men så finner jeg en god (ikke om sånne ting selvfølgelig) samtale 10 ganger bedre enn selve samleiet. Mine venner gir meg så mange gode samtaler hver dag, at om jeg hadde satt like mye pris på det som sex, hadde jeg ikke trengt å ha sex lenger. Ordet "telefonsex" hadde fått en helt ny mening. Nei, må si at de gangene man har sex setter man mer pris på det enn en god samtale. Endret 8. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hehe, men jeg tror du missforstår litt det jeg mener med en samtale. Prøvde å forklare det litt nærmere. Edit: Og svært lite kan måles seg med at hun sovner i fanget ditt, for så å våkne og se deg lenge inn i øynene, og vi har en samtale uten ord. smile.gif Edit2: Ja kanskje i øyeblikket, men ikke i lengden. Kall meg gjerne en romantisk tulling, men sånn er jeg. Kan ikke noe får at jeg settermer pris på de små tingene enn sex. Endret 8. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ut av dusjen og så vidt jeg vet var det ingen sniktitting heldigvis. Sitter her i bare håndkledet. Men jeg er overkåt igjen... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Ah, der så jeg den. Det ga plutselig litt mer mening. EDIT: Herr Rødbil, du er sikker på at det ikke ble noe sniktitting? Endret 8. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nettopp. Bak deg, i bakgrunnen. Kan fortsatt ikke se dem, men du er gøy, så det er greit. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hehe, men jeg tror du missforstår litt det jeg mener med en samtale. Prøvde å forklare det litt nærmere. Edit: Og svært lite kan måles seg med at hun sovner i fanget ditt, for så å våkne og se deg lenge inn i øynene, og vi har en samtale uten ord. smile.gif Edit2: Ja kanskje i øyeblikket, men ikke i lengden. Kall meg gjerne en romantisk tulling, men sånn er jeg. Kan ikke noe får at jeg settermer pris på de små tingene enn sex. Romantisk? På teh interwebz heter det gaay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå