Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns 19-20 cm er stort. Litt for stort egentlig. Klart, man blir vant til det, men man må likevel være litt forsiktig. Drøy tykkelse kombinert med finfin lengde er det "verste", eller noe.

 

Dere har rett, det er skikkelig romantisk. Q.Q

Endret av Wildheart
Lenke til kommentar

Så sa jeg heller ikke at du skulle spørre da. ;)

 

Men så finner jeg en god (ikke om sånne ting selvfølgelig) samtale 10 ganger bedre enn selve samleiet.

 

Edit: Og svært lite kan måles seg med at hun sovner i fanget ditt, for så å våkne og se deg lenge inn i øynene, og vi har en samtale uten ord. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Så sa jeg heller ikke at du skulle spørre da. ;)

 

Men så finner jeg en god (ikke om sånne ting selvfølgelig) samtale 10 ganger bedre enn selve samleiet.

 

Mine venner gir meg så mange gode samtaler hver dag, at om jeg hadde satt like mye pris på det som sex, hadde jeg ikke trengt å ha sex lenger. Ordet "telefonsex" hadde fått en helt ny mening.

 

Nei, må si at de gangene man har sex setter man mer pris på det enn en god samtale.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Hehe, men jeg tror du missforstår litt det jeg mener med en samtale. Prøvde å forklare det litt nærmere.

 

Edit: Og svært lite kan måles seg med at hun sovner i fanget ditt, for så å våkne og se deg lenge inn i øynene, og vi har en samtale uten ord. smile.gif

 

Edit2: Ja kanskje i øyeblikket, men ikke i lengden. Kall meg gjerne en romantisk tulling, men sånn er jeg. Kan ikke noe får at jeg settermer pris på de små tingene enn sex. :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar
Hehe, men jeg tror du missforstår litt det jeg mener med en samtale. Prøvde å forklare det litt nærmere.

 

Edit: Og svært lite kan måles seg med at hun sovner i fanget ditt, for så å våkne og se deg lenge inn i øynene, og vi har en samtale uten ord. smile.gif

 

Edit2: Ja kanskje i øyeblikket, men ikke i lengden. Kall meg gjerne en romantisk tulling, men sånn er jeg. Kan ikke noe får at jeg settermer pris på de små tingene enn sex. :)

Romantisk? På teh interwebz heter det gaay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...