Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Den var litt sånn ørken aktig.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Ørkenland ville kanskje vært et mer passende navn nå. Endret 8. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg ser høyballer rulle i bakgrunnen. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Den var litt sånn ørken aktig.. Den var våt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Faktisk så savner jeg plutselig Shampoos første avatar, har sikkert noe med at jeg ser Death Note igjen. ^_^ Endret 8. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Den var ganske tam, kunne fisket den opp igjen om jeg får Vaenas til å fikse noe søtt. Apropos søtt, jeg må gå igjen. Tid for Round 2. Fight! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg ser høyballer rulle i bakgrunnen. Kanskje ikke så rart med tanke på alle gårdene i nabolaget ditt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvorfor er det så mange som liker Høyre? Under skoledebatten så var det det partiet som var klart dårligst. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg ser høyballer rulle i bakgrunnen. Kanskje ikke så rart med tanke på alle gårdene i nabolaget ditt. Litt rart med tanke på at jeg sitter inne på rommet mitt med det eneste vinduet her bak meg. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hvorfor er det så mange som liker Høyre? Under skoledebatten så var det det partiet som var klart dårligst. Høyre vant under vår skoledebatt i 2005. De var også dårlig likt under selve debatten, allikevel vant de... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Den var ganske tam, kunne fisket den opp igjen om jeg får Vaenas til å fikse noe søtt. Apropos søtt, jeg må gå igjen. Tid for Round 2. Fight! Runde 2 bare? Ville tippet 15 eller noe sånt nå. Men kan sikkert få fikset en ny en jeg, tilbake til treningen, nå skal jeg?... Nææ... Tar intervall styrke jeg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Den var ganske tam, kunne fisket den opp igjen om jeg får Vaenas til å fikse noe søtt. Apropos søtt, jeg må gå igjen. Tid for Round 2. Fight! Det er vel mest nostalgien som tar overhånd. Runde 2! Det var kjapt. You go girl! Endret 8. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kjapt? 22 minutter for ett samleie er mer enn nok. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Går og legger meg jeg! God natt Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kjapt? 22 minutter for ett samleie er mer enn nok. Sier meg faktisk enig der. Er vel godt over normalen? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Tror 10 minutter er den ideale tid. Skal naturligvis gjentas flere ganger utover natten (eller dagen), men 10 minutter per runde skal visst være det beste. Endret 8. september 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Kjapt? 22 minutter for ett samleie er mer enn nok. En så delikat kunstform burde nytes, ikke rushes sånn. Sheesh er det rart folk er stresset nå for tiden. Edit: Intervalltrening mener du? Endret 8. september 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Hehe 10 min syns jeg er lite da... En halvtime er sånn akkurat passelig:) Lenke til kommentar
Safir Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Tror 10 minutter er den ideale tid. Skal naturligvis gjentas flere ganger utover natten (eller dagen), men 10 minutter per runde skal visst være det beste. Kommer an på hvor stor den er og hvordan man bruker den. Lite deilig å knapt kunne gå dagen etter. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Det problemet kjenner ikke jeg til. Hva er den ideale lengde igjen? Tror jeg leste det på samme sted jeg leste det om idealtid også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå